moviekissie

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Starships I Mitt Huvud (=

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 april 2012 15:41

Ja,lyssnar på lilla Starships just nu c8 (y)

Ja,idag har dagen varit väldigt rolig azzå mina kompisar skulle ge mig utmaningar :DD!

Bland annat säga till en mattant att maten va jättegod fast pastan va degig & korven hård o.e xDD

Hon ba Åhh vad roligt xD !

Aja,ska checka lite grejjer på bikbok just nu!

Azzå på internääätet :DD

Fanns Skiiiiitsnygga shorts där ni kke sett den reklamen!? Ni vet när hon tjejen åker rullskridskor o.s.v

Btw, Har ont i halsen så kke nt blir ngn fotbollsträning :'(

Intressant va? :DD -.-

Nu ska jag kolla Jöntes frågestund! (L)

Byee Sweethearts... ;**

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 september 2012 14:34

men jag har slutat ;) saknar bloggen lite...): men iaf byeeee ...

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 augusti 2012 15:17

kmr ha kvar bloggen som minnemmen aldrig mer blogga på den! så hejdå underbara läsare älskar er ;* tack & hej för mej :)   ...

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 augusti 2012 19:54

ärligt, har ingen blogglust & vet int vad jag ska blogga om! ska börja 6.an och så & vill lixxom int blogga på den här bloggen! men ni vill kke att jag ska lägga ner så :pp så imon blir det förmodligen sista bloggdagen för lilla mee :) så jvl...

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 augusti 2012 16:51

idk le rubrik xdd heii iaf ska på fotbollsträning snart :) trött som f*n menmen sjukt kul på summercamp iaf :DDD bada idag haha (y) byee   ...

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards