moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 maj 2012 20:46

  Älskar dej min bästa vän,inspiration,en av mina favvo-bloggare o absolut coolaste tjej <3

Notha without u bbe :**

 

   

Do u remember this day ? ;**

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 maj 2012 20:01

Det gick bra (y)

Imorron ska jag va med bästa Sara (Sara Ö) <33

Så då får jag väl fixxa ngt tidinställt om ni vill c;

Iaf, har kmmit på en grejj!

Ni vet på min musik-video starships?!:


1000 VIEWS=EN NY MUSIK-VIDEO


5000 VIEWS=ETT VIDEOINLÄGG AZZÅ IRL!


NI KMR SE MEJ IRL :DD C;


UPP TILL ER DELA DEN ÖVERALLT =3





   OM NI VILL SE MEJ IRL O EN NY MSP-MUSIKVIDEO SÅ







DELA DEN ÖVERALLT ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 maj 2012 16:22

azzå den nya omröstningen xD

Men jag svara kul....

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 maj 2012 15:40

Kan tyvärr int anpassa mitt liv efter bloggen jag har så mke som händer irl så jag e helt till mej <3333 xDD

Neråå men mke händer o så ;)

Klassresa på söndag-måndag så jvla sjukt kul vi ska ha det mina älsklingar <33

Jag sara,mirre,alva ska göra värsta feta grejjen oxå haha ((= <3

Så jag har en fråga till er!

Vill du gästblogga?

Kommentera då här så mejlar jag lösen o det på msp ((;

jag behöver verkligen gästbloggare även fast jag gör tidinställda <33

Nu ska jag gå o fixxa mej o fortsätta o chatta med <3 på skype....

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 maj 2012 15:34

Bara för jag fick den på hjärnan nu -.- :P

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 maj 2012 15:18

JAG DÖR JUST NU !

JONTE TACK SOM FAN <3333333333333333333333

FÅR JAG SKRIKA?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMM

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD :DDDDDD

TACK SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MKE (YYYYYYYYYYYYYYYY) <3

Fattar int att min blogg kan få en sån snygg dess det e overkligt haha ;DD <'33

Sen såg jag att jag fått en till följare på bloglovin (i)

& så va Tinkie inne igår <'33333333333333333

Har kke int skrivit så mke om henne.....

Men hon slutade för 6 mån sen precis när jag startat denna blogg typ ;)

Vi e såhäääääääär nära varann o stöttar varann <33 :*

Jag kännr henne jättebra o vi hade förut planer på att träffas ;**

Men hon sluta och jag blev superdupermegaledsen men det gick över gnska snabbt iaf <'3333

Nu ska hon börja igen :')))))))))))))

Super glaa azzå ;))))

 

------

Skolan har vart oki lite småbra int jätte men oki =)

Hur kul som helst hade jag o molly,empapumpa,erik,mackan o abbe haha ;)) 8D

Vi flumma o skratta sönder när vi öva till mello <3 :DD

Ja vi ska ha melodifestivalen i skolan o jag ska va med (i)

Med dom andra ofc ;) <3

Azzå molly,empapumpa,erik,mackan o abbe ;) :P

Imorron ska vi ha en grejj i skolan... haha nej kan int skriva det börja skratta som f a n 8DDD

Iaf ska på match om 45 min så jag mst fixxa mej nu <'333

Byeeeeeeeeeeeees ;**

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 maj 2012 20:40

hejhej alla fjörttans läsare och fans :)

de är ja som gjort designen :)

hon fick den i födelsedags present och ja har haft lite dåligt med tid osv så hon fick den nu xD

gör nt designers längre så fråga nt ;)


kolla min blogg på http://jontees.blogg.se/ :)


en bild på moi 8)


 


haha, hade ingen annan... xD

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards