moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 maj 2012 11:56

Azzå VARJE träning går minst halva mitt fotbollslag & sjunger på den här o.o :DD

Hey, I just met you,

And this is crazy,

But here´s my number,

SO CALL ME ,MAYBE?! :D

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 maj 2012 09:38

Siitr & kollar på Phineas & Ferb mitt favvoprogram jaoo :DD

Nejmen,vet fan nt va jag ska göra nu när jag e sjuk :P

Kke ska fixa en vacker bakrund elr ngt idk x)) !

Har tänkt på om jag skulle göra en gubbe till er som mina fans kunde bli vän med precis som jönte & linkö ;D

Om jag ens har ngra fans....

Men i chatten har jag ju ngra fast det är kke ett par rosakroppsstrumps-robotar som har skrivit det till mej :OO ?!

Äh, nu ska vi sluta fantasia oss ivääg ;DD

Btw, Idag börjar outsiders oxåå (y) :DD

Älskar det för det är så 7kt 8DD (y)

 

Nu ska jag ta tempen för 711 försöket idag då azzå jag är så snorig så jag kan nt andas x((

Men iaf ska kke till skolan imorron :)) Både bra and dåligt :(: <<<< Min egengjorda smiley :DD

Tjaooo dårå 8))

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 18:57

Åh jvlar vad fina kommentarer jag fått ;** ;)

Så jvla coolt att ni gillar min lilla blogg älskar er mina sweetiga blogreaders ;)) <3

Skitkul att ni gillar min blogg shiiet man blir heltchockad att så många gillar min blogg azzå ;OO ;**

Trodde ALDRIG att min blogg skulle bli såhär stor (låter ego men azzå det går ju skitbra :DD)

Okej,nt bland dom största men helt okii iaf ;DD

Ville mest ha det som en hobby att blogga lite då & då sen ju mer läsare man fick destu mer bloggar man & nu är jag helt totalt fokuserad på bloggen haha ;DD!

Den kan styra mitt riktiga liv att jag får ångest om jag nt gjort ngt inlägg typ kan va skitjobbigt men ändå skitkul ((:

När man vet att det finns folk som gillar sin blogg så är det klart att man vill blogga!

Inget utan er & är enormt tacksam att ni tagit min blogg till 60-80 besökare per dag ;))

Trodde fan jag skulle ha 25 som max lixxom o.o xD

Helt sanslöst!

NI mste finnas för min blogg ska fungera <33

Ingen blogg utan er ;**

Love  You Love You Love You :**

Trodde nt fan heller att jag skulle börja göra designer till andra o..e

Tkr jag e kass på det men det finns visst såna som gillar mina redigeringar ;*

Stort tack till er som följer min blogg azzå love uu :** <33333

P.S glöm nt min tävling (;


 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 16:30

En transparent men man ser nt det på bilden ;P xD

  

Om du vill ha en header säg till ;)

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 15:36

Skrolla ner & kolla inlägget ((;

3 har anmält sig...-.-

Lycka till.....

P.S Glöm nt att prenumerera på min yt-kanal ;) (y)

Filippa Gustafsson hetr den (=

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 14:11

Har gjort 1 video hittills :DD

Here it is ;))

1 visning hittills (y) 8DD

Ska fixxa lite mer med min musik-video oxå ;))

Byee (=
  

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 11:57

Medan tiden bara flåsar mej i nacken :**

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 maj 2012 11:43

Ja, halsont,ont i huvudet + hosta = fjörts sjukdom ;D )':

Ska kolla bloggar & massa roliga klipp & sånt därnt vettu x))

Sen ska jag oxå börja på min Msp-Musikvideo (y)

Avslöjar nada hihi :DD

Men kmr faktiskt nt sitta mke vid my computer todajj bikös aj får ont i huvet av att sitta vid den xPP

Its nått fann (n)

Ska även kolla Älsklings-Willys nya video (y) ;))

Han har gjort en ny lixxom (y) :*

Nu ska jag nt störa mer så byee ;**

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards