moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 maj 2012 14:15

Mitt inlägg har nt kmit in på Arris blogg O,O

Är dkoooooooooooooooooospllllllllllllllllllllllllllll
lllllx,spppppppppppppppppppppppppppp30oooooooooooo
obnmkr,l.eö3p22+0

Arg -..-

Aja :PP


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 maj 2012 13:23

Bara förajg älskar serien & är största fanet <33333333333333333333

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 maj 2012 13:02

Har vart på fotbolls-träning & jag har varit hos bästis oxåå :** (:

Tror oxå jag bestämmt mej för vilken sommarklänning jag ska ha en lime-grön med spets från Gina ;* <3

Ska åka ner på stan imorron men har ingen Sköss vafan har glömt hur det stavas 8DDD

Så nu vet jag skuts så (y)

Får hjärnsläpp ibland :P

Har ringt empa men hon har inga pengar -.-

Har ringt Sara men hon svarar nt men ska fråga Niki för hon & jag skulle gå på stan en dag det lova hon förut så hihi ^^D

Btw,har gästbloggat på Arris blogg oxå (y) :)

Klicka här för att kolla hennes vackra blogg (;

Nu ska jag fixxa en grejj till min Msp-Musikvideo har gjort halva nudå (y)

Sen ska jag kolla en video på yt och sen ska jag göra dagens låt (:

Hejdåå :3

 

     

Bjuder på ngra bilder från i förrgår när jag va med Fani och Gymna <33

-  

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 maj 2012 19:20

Kom hem 15.10 börja direkt med Msp-Musikvideon sen fotbollsträning (;

Kom hem nu!

& har fått tbx min iPhone & ska kolla runt på Msp ((:

Ska va i chattroom haha :DD

Är klar med halva videon av OH JVLAR HÅLL PÅ ATT AVSLÖJA LÅTEN :OO :DD

Haha smart tjej ;))

Har vart soft att jag ba gick i skolan 1 dag haha!

Ska eeeeta nu ;((

Inlägg kmr snart ;DD

Byeee ;**


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 maj 2012 15:29

Bloggar snabbt jaoo :DD

Ska bli klar med min msp-Musikvideo idag har jag bestämmt and då blire lite svårt att blögga men whatevva ? :))

Kmr ändå göra ngra inlägg snart så :3

Skolan va chill & så & på bussen fick jag en bläckpenna av busschaffören :DD ♥♥♥¨

Nej nu blire Msp-Musikvideo Byee ;**


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 maj 2012 17:59

Kolla själv :OO !!

Nej har tröök hehe.....


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 maj 2012 15:04

Peace and Rock Yeeeah (y)

En schööön typ haha bilderna får tala haha när vi va i ett chattroom och nooba runt xD

       

Siitr & flummar med Dubstepper just nu ;DD

Jag har vart helt 7k i huvee idag och vet ni?....JAG ÄLSKAR DET DRF FIRAR JAG MED ATT HA DET SNURRAR I MIN SKALLE PÅ HÖGSTA VOLYM :DD (y)

Får ont i huvee men vafan?

Btw,Glöm nt min tävling ;)

Klicka här för att komma till det inlägget (:

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards