moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Q/A

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 maj 2012 20:28

I vilket program gör du dina videos?

Gör det i Windows Live Movie Maker & Windows Movie Maker ;)

Hur gör man en blogg?

Ja, asså det är gnska svårt att förklara o.o

Men googla så får du säkert ngt bra svar (y) :D

Röker du lr dricker lr ngt sånt?

Såhääääääääääääääääääääääääär dålig fråga o.e -____-

Vf skulle jag röka,dricka lr ngt sånt?

Jag e 12 år snälla!

Skulle aldrig börja röka lr dricka -.-

Nästa fråga tack...

Vad tkr du om Msp-bloggar?

Älskar dom ofc ;D o,e

Följer typ 10-15 st ;))

Dom är grymma men min e grymmast :DD 8)

Är du mobbad lr mobbar du?

Inget av det....

Klart att jag har pratat skitsnack men jag är ingen mobbare!

Folk pratar väl skit om mej oxå men vafan? Jag bryr mej int om dom jag iggar dom (y) :)

Dom ska fan int tro att dom är ngt det ända dom är att dom är jeffligt omogna!

& samma sak med dom som mobbar dom är helt huejiwkopössdflgthueiwoplösmnfhry 8DD

Mobbare inte finnas x)

Kan du int göra en bloppis här på bloggen :3?

Haha,nej tror int det men om jag hittar ngt jag int använder på msp kan jag ju göra en liten bloppis ;))

-

Det va det (=

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 maj 2012 19:59

Gadds sista dess.... ._.

Fanfanfanfanfanfanfanfanfan )':

   

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 maj 2012 19:48

Fick jevligt bråttom haha hade typ 15 min för att göra mej iordning för träning ._. xD

But now i´m home from da treeening ;)

Ska köra lite Q/A snart har fått faktiskt gnska mnga frågor på Msp.

Nu ska jag va i lite chattroom haha 8DD

Kmr ihåg när man va noob på Msp...Fina tider :')

Söker påjkvän säg 123 xDD

GHAAHAHHAHAHA DÖR 8'DDDD

nej nu ska vi sluta mobba alla noobs ;'D

Byeeeeeeees {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{: <<<<< No life o.o -.-

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 maj 2012 16:20

Har fått klasslistan till viksäng (y)

Kännr 9 som jag ska gå i samma klass med varav 6 går i min klass :)

Är fortfarande avstängd ._.

It´s boring babe ;DD

Chattar just nu med Gadd & har bestämmt den nya msp-musikvideon jag ska göra oxåå (y)

Ska int börja med den än :P

Har hittills 192 visningar på starships (y) o.o :D

& 32 på min video som jag la ut bara för jag hade tröök o.e 8DD

Kolla min kompis blogg oxå linea004A.bloggplatsen.se (y)

Nya musik-videor VARJE fredag lägger hon upp ;OO (Y)

Nu ska jag göra ngt annat :8

Byeeees ;**

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 maj 2012 19:26

GADD E TBX :D <333333333 ;** (yyy)

Men det sämsta är att hon slutar om 11 dagar .__. D''8

Aja får verkligen njyta nu <33 ;**


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 maj 2012 15:22

Blire najs lr tröök?

har värsta idén just nu haha ;D <3

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 maj 2012 14:51

Vi har haft en friidrotts grejj där dom 10 bästa skolorna i vårat landskap (säger int landskapet xd) på friidrott ska få möta varandra ((=

Våran skola kom på 4:e plats mke bra!

Men vi skulle nog kmmit på pallplats om int linn tappat pinnen på staffetten xdd

Men aja hon va grym ändå o sånt händer ;))

Dessutom så är Erik i vår klass den bästa i hela vårat landskap på längdhopp :oo (y)

4.17 (y)

Mitt bästa va 3.32 xD

Iaf vi hade skitkul där haha jag prata med alla 19:åringar som typ hållde i det 8D

SEn va det en kille som va typ sur & irriterad för markus o zebbe skittla han & då sa jag vad du va sur då -.- :P

Han ba -.-

jag ba gick det dåligt på första dejten lr xD?!

Alla hans kompisar bara woooooo haha xD Dom ba haha o så ;DD

han killen ba haha -..-"

SURPUPPA :DD

Lekte lite vattenkrig med markusio oxå haha blev blööööt xd (y) ;DD

hade sjukt kul där med mina älskade vänner kmr fan stå o bööla på skolavslutningen )): 8D

Iaf ngt annat nu har blivit avstängd wopp wopp (y) :)

Ajuste en kille tkte det va skitkul när jag sa wopp wopp han ba ghahahahaahahahahaha jag ba haha o.e xD

Vacker smiley & jetebja kvalité (y) 8DD

Jag skrev härmapa ;@ till en kille som härmade madeleine-cool!

Hans film hette oxå xoxo :PP

Så tbx om 2 dagar o 7 timmar yeeeeeeey xd

Nu ska jag gåner o ta en grandiosa ;DD

träning ikv ;)

Byyyyyyyes :D

   


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards