moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 juni 2012 10:04

Tryck här 3 ggr & du mst kommentera detta inlägg :DD !

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 juni 2012 09:41

JAG & MITT LAG OFC :DDDDDDDDDDDDDDD

BÄSTA "H" GJORDE HATTRICK 3-0 TILL OSS I SEMIFINALEN SÅ NU VÄNTAS DET FÖR 7-MANNA FINAL!

VI SPELAR JU OXÅ 9-MANNA & DÄR ÄR VI I A-SLUTSPEL SEMIFINAL :))))) (Y'

& OM VI VINNER SEMIFINALEN DÅ GÅR VI TILL FINAL I 9-MANNA OXÅ :D

JAG SVÄVAR JUST NUUU! :DDDDDD

PÖSS PÅ ER BÄSTA LAG ;**** <'333333

AJA MST GÅ TYP VI SKA ÅKA TILL SEMIFINALEN SNART!

HA DET GÖTT!

   


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 juni 2012 13:42

Vi kör både 7-manna & 9-manna & på båda är vi i A-slutspel :DDDDD

Int alls glad  *host* :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Själv gjorde jag ett mål hihi :] (y'

Den första matchen blev typ 6-0 lr ngt & den andra 5-0 (:

Det är egentligen gnska tröök ibland jag menar 10-0 -.-

Kul motstånd :D -,-

Men jag har typ int tid att prata xDD

Ska dra ner till cityfestival med 14 andra från laget så jag mst fixa mej ;)

Byeeeeeeeeees ;*

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 juni 2012 18:42

Hujjsan båjs änd läjdis 8))

Hehe...8]

Cupen gick såhäääär goodie :DD (y'

3 Vunna 1 Oavgjord :))))

Den bästa va ju den oavgjorda (y)

Vi spela mot **** (tänker int säga för det kke ngn som läser bloggen D:) & dom spela jättefint & skriker int alls nejdå 

dom taklas int,fäller krokben,håller fast i armen & tröjan & skriker int TAAAAA BOOLLLLEN :@@@@@!!!!

nejdå :)))

Jag Driver absolut int *host*Host*

& dommaren är oxå helt perfekt (y)

Som en drömdommare *host* :]]

Iaf "s" (vill int skriva namnet :) ) är i en närkamp när dom håller i henne & drar i armarna!

"f" skriker men vafan! & alla bara DOOOOOOMAAAAAARN ;OOOOOOO

3 i laget börjar gråta för dom blir så jvla förbannade & för dom själva "råkat" ut i samma situation!!

"s" får frispark o lägger den själv!

Då händer det jvla underbaraste :DDDD!!

"f" gör ett så jevla snyggt nickmål precis bredvid högra stolpen & alla ba JAAAAAAAAAAAAAAA!! :DDDDDDD

Alla blir ju helt galna & bara yeeeeeeeeeeeeees!

"f" du är vår hjälte ;DDD <'3

& så skriker "H" nu får vi glass :DDDDD ;*

För om vi gör nickmål får laget glass :))) (y'

Så braa dag & sen gör det ju int ngt heller att vi vinner en match med 10-0 nejdåå ;DDD

& en med typ 6-1 & en med 3-0 (((:
Så gööööött ^^DDD

Älskar er bästa lag ;***

Nu är klockan 18.55 o.o

Mst slutaa ;DDD

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 juni 2012 15:15

Visst skriver jag vackert xDD

Skills jaoo 8) 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 juni 2012 13:15

Fotboll är verkligen int en sport utan ett liv ♥  

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 juni 2012 09:00

Jag vet att videon är yhujdiinjfmdkjköl random o.o

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards