moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 14:15

Nej men kolla vad fint skrivet av www.linea004A.bloggplatsen.se 



www.fjonkie.blogg.se  



& av www.msparishia.blogg.se

   


Man blir ju lite tårögd c: <'3333333333333

Tack tack o ännu mer tack för stödet ;**' <333

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 13:25

!BLESS YOUR BODY AND BLESS YOUR SOUL!

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 11:23

Idag ska jag typ åka med mamma till ngt tråkigt place o.- sen försöka bli frisk ;DD

& fixxa tidinställda (y)

Nej jag kmr int lägga ner bloggen för vissa reagera på det ;))

Jag ska igga alla haters nu & bara fokusera på lovers ;]]

Haha klockren :DDDD

   

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 11:09

Vaknade gnska sent på piggt humör är typ frisk nu dushar tar det lugnt & sen på tv ser man en stor fet dum i huvet kvinna som typ misshandlar bebisar på ett träningssätt asså hon är helt dum i huvet ska gå o skjuta henne du är helt jvla sär kvinna :@@@

Sen får man den här kommentaren:

Tack så mke tack för att du förstörde min morgon!

Du lyckades!

Tummen upp till dej! .__.

Vf skulle jag tro det??

Det finns massa fler Msp-bloggar som är bättre än min!

Men jag är ändå glad över min blogg faktiskt.

Men jag hade aldrig klarat det utan er underbara bloggläsare :** <'33333

Det är NI som gjort den här bloggen <333333

Min blogg är int alls Mspblogg nr.1

Det tkr jag själv alltså!

Sen får du väl fråga dom som läser den!

Vad dom tkr?!

& såklart vf läser du bloggen om du int gillar den -,-.....

Men jag kke ska lägga ner bloggen eftersom den int är BÄST.......

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 juni 2012 19:17

Kollar på TV4 sporten för alla som undrar :DD -,-...Mst bli frisk imon (y) ):I don't like att vara sick :(( Har varit sjuk varje månad (förutom april) det här året 0.0Jag brukar aldrig vara sjuk annars typ! Aja ville bara säga det xDHajdååååBloggat från min iPhone cc:

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 juni 2012 16:45

Jo som sagt har tänkt att dra igång Veckans Bloggläsare nu förhoppningsvis VARJE vecka på sommarlovet [:

Iaf 4 veckor ;)

Det enda ni behöver göra är att kommentera det här inlägget att ni vill va med & tävla =))

Kom ihåg att skriva ditt användarnamn i kommentaren.

Man behöver INTE en blogg för att vara med o tävla ;)

Om ni har en blogg kmr jag länka den såklart om ni vinner!

Lycka Till!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 juni 2012 16:40

 

TACK FJONKEN! :*

Men ni som är med o tävlar ni behöver int länka mej lr ngt ;))

Tänkte skriva nästa inlägg hur man är med o tävlar c:

Vissa har frågat o dom har sagt att dom int fattat :s

Så jag skriver det snart <3

   

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards