moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juni 2012 16:01

Lyssna här nu linafina<3!!! Jag va int den som hacka dej! Det va en hackare & när han/hon skrev till mej i chatten sa han/hon att han/hon skulle säga till dej att det va JAG Fjöörtan som gjort det DDDD: Jag lovar det va int jag! Om du int tror mej så skit i mig anmäl mej gör vad du vill! Men det va int jag skulle aldrig göra ngt sånt mot dej! Jag älskar dej <'33333

Du kke int fattar vad jag pratar om men du har blivit hackad!& jag är int skyldig!


KAn ngn bara hjälpa mej just nu D'8 

Är i en hemsk situation! DDD:

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juni 2012 13:36

Har legat o degat i solen & solat ;) (y'

Nu ska kroppen bli fin hoppas jag :8 8DDD

Nu ska jag göra tidinställda så det kmr kke int bli så mke bloggning förrens om en timme lr så (((=

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juni 2012 10:34

Så jag bloggar från pappa & mammas data ((;

Idag ska jag fixxa tidinställda och så till er ♥

Om det är ngn som skulle vilja gästblogga här åt mej torsdag-lördag hade det varit grymt (y)

Så det är bara att kommentera om du vill det :*

Tack till alla som sett min nya film :) ♥

 

Tusen tackar :DDDD

Ska gåååå

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 19:07

Jao fick värsta rycket att göra en film nyss o.e haha ;DD

Men det va bra för har int gjort en film sen Mars =00

Man undrar ju lite haha :DD

 

typ 2 har hittills kollat den -.o xDD

Hoppas det blir ngra fler!

Kommentera gärna vad ni tkr om den ;)

Ska se Arris nyaste film ojj fölåt mena kändisens nya film ;DD <'3333

Haha älskar dejj ;*

Som sagt kolla gärna filmen!

Tack som F*n ni som kollar den <3 ((:

...Nu börjar filmen... ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 17:12

Låt bilderna tala :)))))

 

Duktig jag e som Glömmer G:et .__. Pis vaj dukkti på at jekna :)

 

x)

 

Bytte sen 8DD

 

Stakas pis :(

 

Sen blev pis lite full :'DDDD

Så hon ba öloolölolölööölölolööl 8DD

Men han int va med så mke :'(

Men tack för en Gnska kort superrolig stund ;DD (y)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juni 2012 16:57

Jo som sagt köpte ju madeleine-cool's kyckling look....

Haha så jag redigerade en bild på majj and my chick...en look ;DD (y)

 

Hahahahhaahahaha :DD

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards