moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juni 2012 14:45

Jag tror jag redan haft denna som dagens låt o.o 8DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juni 2012 10:41

Det gick bra :{)

Nu ska jag åka o bada med Sara (F-A) O Maja (S) & Julia <3

Om ni undrar vf jag skriver f-a & s så är det ngra i klassen lr våran förra klass som läser bloggen ;)

Så det blir icke mke bloggning idag asså ;))

Men iaf ni får ha de så gött ^^D

& till er som fått sommarlov idag stort grattis till er ;)

& till er andra oxå =3

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 juni 2012 20:53

Jahapp, nu finns int min klass mer...R.I.P Klass 5 </3

Azzå ni fatta int hur mke jag grät D'8

Det va helt sjukt <'33333

Molly oxå så vi stog o krama om varann o sen kom sara ö oxåå ;** <3

Sen stog jag o sara ö o krama om varandra <'33333

Älskar dej gmn <'33

Vi SKA träffas i sommar!

Älskar er andra oxåå duudes;**

& molly kramma jag om 3333 ggr ;* O jag börja gråta o det va helt......

Saknar er redan bästa klass o ni är det bästa i mitt liv hittills <'33333

Jag fattar int än att jag lixxom int går i samma skola ]=

Suck......

ÄLSKAR ER IAF :***

-

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOPPIS! BILLIGT!

Emeliesandra om int du kommenterar imon kmr jag att dra en ny vinnare...-.-

Alla andra har kommenterat o jag har gett er oxå.

Men du emeliesandra du mst kommentera !!!

Nr.3 o nr.7 ska du ha.....

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 juni 2012 15:50

Supersugen på mjukglass (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)  

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 juni 2012 14:01

Så jvla grymmt!

Vi vann mello :DDD

jag e helt chockad o när vi hörde det så bara skrek jag,pumpa o molly! <3333

Ni va grymma empa,molly,erik,markus & albin!

Bästa ever ;DDD <'33333333

Grymmt stort like till er!

På rasten o efter allt o det så kmr en stor jvla klump med barn haha som ba kan jag få din autograf! <3

Man ba o.o visst ;D :*

Haha int varje dag man får skriva autos :D 

Så nu är vi skolans kändisar haha ;)) :**

Så söta barn så jag har typ skrivit 50-60 autografer idag xD o,o

Sen nu när jag skulle vnta på bussen kmr typ 12 små söta barn o ba kan jag få din autograf haha <'3333

& sen när jag stog o prata med Amanda så stog 3 tjejer med vrsta :O munnarna o när jag sa hej o vinka så bara skrek dom o ba jag har fått hennes autograf o va asglada haha ;DD <3

Sen när juryn skulle räkna alla poäng så spela dom musik o när det va euphoria så ställde sej jag empa,molly,maja,alva,sara,sara,sara,o julia....& kke lollo i en ring o hållde om varandra o så hoppade vi o sjung ashögt ba EUUUUUUPHOOOOORIIIIIIAAAAA :DDDD <'3333

Så jvla kul o vi brydde oss int ett skit om att alla kolla på oss ;P <333333

Iaf grym dag o sen sista timmen kolla vi på bilder o filmer från klassresan <'333 :((

så fina minnen <'3333 älskade klass.....

Kmr gråta såhäääääääääääääääär mke idag ;((( </3333

fattar int det än att vi ska splittras DDD'8

Bajskorv att dom tog bort 6:an från vår skola ;@@@@@@@

-

Nu så har 2 vinnare kommenterat....

Det är flera faktiskt som ska kommentera ;]]

Annars blire nya vinnare (;

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 juni 2012 23:45

Vissa nr har ingen paxat & så så jag kmr kke lotta ut lr sänka priset [;

bara det jag hade att säga x'D

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards