moviekissie

Alla inlägg under mars 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 mars 2012 15:45

Kom visst hem nu och nt 14.00 >..<

Kanonmatch idaag jag gjorde första målet (YY) (i'

Men vi förlora med en boll 11-10 .___.

Egentligen skulle det blivit 11-11 men domaren sa övertramp :PP

Och Isa Gjorde En Japan :DD (yyy'

Skitsnyggt juee!

Sen åkte vi tbx till min stad där jag bor (8)

Där åt vi på Donken (LLL)

Empizz gjorde oxå det så vi åt med dom och jag o Empizz snacka om allt möjligt <3

Finastee Emelie ;PP :**

Vi snacka bland annat om...HAHAHAHAHHA BÖRJAR GARVA ÅT DET NU 8DDD

EN TJEJ SOM AA HEHE NÄMNER INGA NAMN ;PP X'''DDDD

Sen åkte jag o mamma till Ica och handla godis (yy) och så va vi inne på H & M!

Nu är jag hemma och pratar med <3 i tlf!

Mst prata vidaree nu <33

Hejdå! ;DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 31 mars 2012 08:08

Det har snöat så det ligger massa snö på marken ;OO

Helvete asså O..O

Aja life goes on ;D

Idaag ska jag på handbollsmatch om 1 h & 20 min :}

Sen skulle jag varit med Sara (Ö) kke :)))

Annars ska jag väl köpa godis haha fiin fakta .___.

Nu har jag på Mtv & lyssnar på Wild Ones just nu ((: !

Så det kmr uppdatering kl.14.00 typ ;33

Wish me luck.....

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 mars 2012 19:45

Vänner igen!

Älskar dig tvilling :))) <333333333333

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 mars 2012 16:31

Faaan att jag hade dataförbud nu har jag asdålig statistik :((((

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 mars 2012 16:15

Azzå det har hänt ngt askonstigt med min Spotyfi O..O

Azzå min Spotify-Lista e upponer och såna låtar jag raderat typ som Skaka Rumpa xD Har kommit tbx O..O

Och Dom Här Låtarna:

& Massa Andra Har Jag Lyssnat 5 Ggr På!

Men nu kan jag lyssna på dom igen O..O

WTF??!! Lixom :P

Det var det ;D

XOXO Fjöörtan 8DD 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 mars 2012 14:25

Sittr & Lyssnar På u-Tube Pappa Har Nt spotify På denna Datorn ;PP

Lyssnar På denna Just Nu!

Du & Jag Under Täcket (8)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 mars 2012 14:05

  Nu ska jag ju få blogga igen så heej!

Men Min Bull**** föräldrar har väl gömt datan igen :@

Jvla Bajskörvar .__________.

Aa nu ser ni väl att det är nytt tema (YY)

Very Good :8

Sittr och chattar med ♥ :)))

Dom har gjort om massa saker ser jag (YY)

nejj nu mst jag kolla bloggar (8)

Seees

P.S Jag Bloggar från Mamma & Pappas data ;))  


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards