moviekissie

Alla inlägg under mars 2012

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 5 mars 2012 16:17

           Jag och Zebbe är ihop IRL.

Jag älskar Mjöl (LL) xDD Asså att doppa fingret i mjölpåsen och känna den goda smaken,det är himlen (ii'

Jag HATAR folk som är stressade...som min mamma jämt e >.<!

Jag föddes på Påskafton 8D I ett ägg x) Näråå...;D

Jag har ridit i snart 6 År ;)

Jag älskar höga höjder och karuseller som åker upp och ner och håller på sådär ;33

Jag fick min första Mobil när jag var 10 år.

-

Detta var IRL saker asså ;D


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 5 mars 2012 16:12

 

  Mammor Se Upp Här Kmr Becka Och Fjortan Muwhahahahahahaha (DD) xDD

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 5 mars 2012 15:26

VERYYYYYYYYYY HAPPYYYY :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

HAR FÅTT NYA FOTBOLLSDOJJOR (LLLLLL) OCH NYA BENSKYDD (LLLLLL)

OCH ETT U.S.A-BÄDDSET

MWUHAHHA AVIS PUMPA (DDD''

OCH...ANDAS XDD

JO....

IDAG BÖRJAR NYA SÄSONG AV HUSET ANUBIS (LLLLLL' (IIIIIIIIII)

JÄÄÄVLAR VAD GLAD AJG BLEV ATT NÄR BELLSO SA DET TILL MIG :DDD

ÅHH VF KAN INT KL BLI 16.35 >.<"

Okej ska sluta skriva med stora bokstäver..o.e

Men fattar ni ;DDD?

Okejj ska väl berätta lite om skoldagen!

Det var kuuuuuligt vi har Läskampen nue så vi läste första lektionen och hade Engelskaa ((:

Efter rasten var'e MUUUUUU...Sik xD

Vi skulle börja jobba om en artist,jag Lollo Och Linn (y''

Men Linn Ville Ha Jösta Bäver -.-" 8D Kallar Han Såee

Och Louise Lollo Lollipop Visste Nt Vem Hon Ville Ha Så.....

DET BLEV SEAN BANAN :DDD

Haha Enda Artist Lollo Gillar Typ x]]]]]

Såee ja here we R xD

Abbe Och Davve tog Bamse...xDD

Kke för dom gillar Bamsekåt Låten 8P

Och Nån Annan Tog Pippi..-.- 8DD

Men Några Var Normala Och Tog Avicii Och Lady Gaga ;PP

Ojuste Sara tog Thomas Di Leva xDD

Vi Bara Wuuuutta o.e 8DD

Men Btw mst typ slyta!

Ojj skrev slyta 8DD

Nejj men mst ska chatta litee nue...

-

Pözzzzzzzzzzz ;))

P.S Blev speedad i klassrummet så jag typ sjööng Jag reser mig igen 8DD

Och typ hoppa o jag bara Cathrin (Vår Lärare) Jag e speedad D:

Hon bara jag veet -.o

Haha Fröööööööknar Ni Förstår en aaaaaaaaalltid :b

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 mars 2012 17:52

MSP:

Namn på MSP: Kissiefjortis -.-"

Namn på MSP baklänges: sitrojfeissik

Smeknamn: Fjortan,Kissie,Älskling Och KF

Skapad: 29/12 2010 {:

Älskar på MSP att göra: Chatta,Träffa Frääänds Och Spela Spel


IRL:

Född: 22 April 2000

Favoritfärg: Piiiiiiiiiiiiiiiiink 8DD

Favoritmat: Grillat,Italienskt Och Dippsås ;DD

Tursiffra: 17 (L)

Vill bli när jag blir stor: Riiik :8

Favoritfilm: A Walk To Remember <´33

Favoritbok: Klass 7B Serien (i'

Favoritartist: Cody Simpson,David Guetta,Skrillex Och Adrian Lux

Favoritlåt: Hm....Just Nue Äre Alive Med Adrian Lux:

Favoritprogram på TV: Top Model och Ponnyakuten ;*

Vad har du för syskon (om du har några): 1 StoreBrother 1 StoreSister

Största önskan just nu: En iPod :88 Och Typ Zebbe Och Jag Fårevär 8D ((;


Vad jag väljer:

Rita med blyerts / måla med penslar: Blyerts Heart ;D

TV / Dator: Dator Åf Cårs :'DD

Mobil / TV: Mobil!

Husdjur- Hund / Katt: Katt Har Faktiskt En ;)

Husdjur- Fågel / Kanin: Fågel För Då Kan Jag Göra Grillad Kyckling (d' xDD

Norra / södra Sverige: Södra Jag E Halvskånsk ;))

Att det växer hår i pannan / byta föräldrar: Haha Hår I Pannan xDD


Övriga grejor:

Min intressen: Fotboll, vänner, Msp Och Läsa Bloggar Och Blogga {{:

Detta kan jag inte leva utan: Vänner, Familj Och PV:en

Jag tycker om: Semloooor (LLLLLLLLLLLLLLLL) Och Mina Vänner ;**

Jag tycker inte om: Peddon och Jösta Bäver :''DD


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 mars 2012 09:33

Sitter i bilen påväg home! Har vart i fantastiska Sälen (Tandådalen). Har vart där med mamma,pappa,brorsan o brorsanstjej ;-)Har haft våffligt (orkar nt skriva jeffligt 8D) kul! Jag e skittrött fick lägga mig 22:00 för jag skulle upp 7 o jag somna typ 23:30Sofia (my brotahhs girlfriend) sa nyss att mina ögonlock vah svullna. Jag gäspar 24/7 xD Asså ngt som e skitcrazy e att alltid när vi åker till sälen mår jag aldrig illa men när vi åker hem mår jag illa o.o asså int så jag spyr men lite.knäppt ;DNej nu ska jag sova pöss hare good ;-)

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards