moviekissie

Alla inlägg under mars 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 mars 2012 18:22

Hade match idag,fotbollsmatch ;]

Vi loosa men det var första ggn vi spela 11-manna och vi var riktigt grymma ändå ;*

Sen åkte vi till Burger (YY'

Sen direkt hem fixxa sej för stallet och åka iväg dit ;)

Sen nue e jag hemma & är veery happy för Kissy har startat en blogg :8 (yyyy)

Klicka Här För Att Komma Dit <3

Nue ska jag fortsätta att ha ett liv och OMFG JAG HAR JU NT VARIT INNE PÅ MSP O..O!

Måst logga in nue ;D

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 mars 2012 16:57

Och jag o Mirre stog i mål :8 (y)

Mirre släppte in 6 & jag 3 (Y''

Nu fixar jag mejj för kalaset så kan nt blogga mer nu ;)))

-

^^

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 mars 2012 11:07

Ska visa ngra låtar på Spotify listan hehe xP

 

Hehe Jag Har Lyssnat sönder Vissa ;D

XOXOXOXOXOXOXXOXOXO FJÖRTAN :D 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 mars 2012 09:50

  Haha Failad Redigering ;DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 mars 2012 09:26

 Hehe gammal goding (yy'

Sittr & kollar på iCarly hehe...

Idag äre match ;] (Y)

Vi ska möta dom som e 1 år yngre och vi vann mot dom förra ggn så det kmr nog gå bra!

Fast ibland har vi mött såna som varit ett år yngre och förlorat o..o för att dom e så grymma [[;

Tror jag och Mirre kmr stå i mål idag (y'

Sen är det ingn vanlig daag :8

FINA FIA (SOFIA) FYLLER ÅR <3 :** ;)

Det e min brorsas tjej & hon fyller 18 (YY)

JAG VILL OXÅ VARA 18 x-oo

Men men..kalas hemma hos henne sen ;)

Nu vet jag nt mer vad jag ska skriva ;DD

P.S GODMOOOOOOOOORRON GODMOOOOOOOORRON :D 

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 mars 2012 15:27

Mm...

Vi ska först till kyrkogården för jag ska gå och be :''D

Närå min farfar e döö och han fyller år idag så vi ska gå dit ;)

Sen ska vi åka iväg och äta...

SEMLA (LLL''

So F*cking Azzuum ;** (yy

Hehe ;DD

   

    

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 mars 2012 14:36

 

Haha Fanny Va Litee Otrogen )'': 8DD

Sen Lekte Jag Och Fanny Kurragömma (YY)

Haha Ni Ser Ju Själva Hur Grym hon Va Första Gångn ;D **:

   

Hehe Gömmer Mejj Ni Ser Ju Att Jag E grym ^^,

 

Fanny Fuling (xD) Hittar Majj Och Lägger Av En Brakare ;DD

Allt E Tyst Och Så Hör Man Värsta Prutten Jag Bara Fyfan Fanny Äggmök xD

 

Hittar Fanny Bakom Pinkes Bäver Hubert ;D

Älskar Att Hennes Mun Blev Som Ett O För De Ser Ut Som Att Hon Säger Oops xD

   

Här Hade Jag Verkligen Skills Man Såg Bara Lite PÅ Min Sko (y''

Men Jag Råka Trycka På Trappan Så Jag Gick Dit Och Då Såg Ju Fanny Mejj .____.

Men Jag var Ändåå Grymmast :8

Nu ska jag kolla bluggar :)))

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards