moviekissie

Alla inlägg under mars 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 9 mars 2012 14:42

Japp (YYY')

Jahapp sitter och kollar lite på Msp och bara önskar att mamma kmr hem ;)

Har haft mobilförbud i 3 dagar så har nt kunnat köpa ngt nytt VIP!

Men idag ska jag få min phone :DDD

VÄÄÄÄRI HÄPII :DD

Men hon har nt sagt till pappa vart mobilen e ._________________.

Och han ee hemma så -.e"

BLÄÄÄ MY LIFE JUST NUEE :P

Men aja ;33

Telenn ringde nyss men orkar nt svara xDD

Har ingee att säga förutom att jag blivit speedad 8 ggr denna vecka 8DD

-

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 mars 2012 16:52

  Jag tyckte 3/5  

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 mars 2012 15:53

Sitter och lyssnar på Sorry for party rocking just nue :*

LOVE DA SOONG <´33

Here it is:

Ja,nicee dag iskolan idårå!

Nu har Sara H Och Chrille Oxå Blivit Ett Par :D

Very Lucky ;D

Okej Nu Lyssnar Jag På Heartbeat xD

Here It Is:

Trööökig e jag,veet!

Dagen har varit underbar haft ett skönt snack i bussen med ett super nicee gäng tack Sara,Sara,Linn,Erik,Maja Och Niki För En Ruuligare Bussresaa ;DD :**

O Tack För Klunken Läsk Niki xDD

Hade en 10 min pratstund med Bästa Vän som jag nt pratat med på 3 dagar :OO o..o

Ja,Nu Blir'e tagga för Match ikv mot Gamla IVH gänget som nue är med i samma förening som mee :P

Berithan, jag ska kämpa så jag dör mot er ;33 !

Jahapp har inge mer och säga!

Har sjukt dålig statistik 10 Besökare men här lever jag :D

F*ck statistiken bara man älskar att blogga och vill ha en blogg ;)

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 7 mars 2012 15:13

Lite Kallt Men Jävligt Kul (yy''

Och Sara Och Davve Är Ett Paaar (ii)

Nicee {:

Asså Nue Är Det IRL xDD

Mke Kärlek Nuee C;

Och Chrille Och Davve Stötte På Mig Idag O.Ö (Davve Gjorde Innan Han Och Sarra Blev <3 ;D)

Chrille Lixom e.o

Lyssnar På Tröjan Du Hatar Just Nue!

Det Finns Saker Jag Saknar...*:

Och Jag Går I Dagar I Tröjan Du Hatar...*:

Texterna Int I Ordning Men ;PP

SKa Fortsätta Med En FIlm På Msp just Nue ;]

Groddejten Del 2 Asså (Sista Delen)

Kolla Kolla Kolla..Sen 8D

 

Och Ja...Har En Hejdå-Bild ;88


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 6 mars 2012 15:29

Dålig Bild Kvalli Veet x33


 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 6 mars 2012 14:49

Har läst Julia ;33

Kke Världens bästa tidning!

Nu är jag very lucky sitter och lyssnar på braig musik på Spotify och e glaaa'd för Gadden Och Bezzey Är Ihop :88

GRATTIS MIN MUSTACHBRÖÖÖ OCH EN AV MINA BÄSTA VÄNNER PÅ MSP!

Önskar er lycka i livet...;DD

Ojj har glömt att kollat på Mspbloggarna :OO

Mst göra det nuee ((;

-

Pözzzzzzzzzzz 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards