moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 21:30

Snart 1.000 (Y)


>TIDINSTÄLLT<

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 20:00

DUMAS DAVAI C'8 :DD


>TIDINSTÄLLT<

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 18:30

SKULLE BARA VILJA ÖNSKA ER EN BRA VALBORG!

TILL ALLA FJORTISAR SOM BLIR FULLA, DRICK ALDRIG MER 8DD

 

RANDOM REDIGERING 8D


>TIDINSTÄLLT<

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 16:20

Så i´m ready now!

Kmr nt uppdatera under kvällen känns lite konstigt att fråga efter en dator att blogga på hehe :s

Men kmr lägga upp bilder på insta & kke uppdatera från iPhonen (Y)

Men ska fixxa lite tidinställda nu till kvällen!

Ha det bra ;**

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 13:11

ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR JAOO (YYY) CC8

TROLLFACE 8DD

TYP ALLA HAR LAGT UPP DEN O,O 8DD

ÄR ETT WMS ( WILLIAM MARKSTRÖM SPETZ)-FREAK PRECIS SOM LINKÄÄ :DD (Y)

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 30 april 2012 11:56

Internet har drygat & jag har varit ute så :3

Har 15 följare på insta nu wihooo :DD (y)

Hetr som ni vet ffilippagustafsson & om ni följer mej skriv det gärna här då blir jag happy (=

Kmr massa reklam på en typ tjej lr vet nt om det är det kke en kille haha 8'DD o,o

Håller på & bestämmer mej vad jag ska ha på mej ikv ;)

Blir en vit bandeau med usatröja över + favvojeansen & ngt smycke typ :DD

Längtar till ikv vi kmr ha sjukt kul bree x)

Nejmen vi firar på samma ställe varje år hos mamma & pappas kompisar där våran familj (dock blir det bara jag idag),dom som vi firar hos familj (fast barnen är vuxna så det blir bara dom) & 2 familjer till (Y)

Typ alla barn är 16-20 år förut jag,Adam & Hjorten så vi får typ va för er som vill veta!

Tur att Adam kmr så jag har ngn att va med (Y) c8

Nu ska jag fortsätta chatta med Berra azlängesen typ o.o

Byee ;**

  

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards