moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 12:02

Finaste Sara ;**

Körde bara en snabb hehe...

Bomba linea004A med autos för denna tjej är värd det :)

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 12:00

För alla grattis-hälsningar (:

Men jag fyller år imorron 8DD

Men iaf taack <3 ;**


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 09:26

Imorron fyller jag år o..o (YY)

Denne brud fyller 12 ;D

Hoppas verkligen att jag får en iPod & en ny mobil!

Azzå på min ö-lista visa jag en iPhone 4s!

Men det är för att jag tror jag kmr få en!

Nu ska jag äta frulle ^^)

 

  
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 09:11

Vill ni se dom små,söta små hästar! Som du nu kan hitta en hel flock av 8DDD

Azzå har haft den i huvet hela morronen -..- :DD

Ni vet reklamen som går på massa kanaler 24/7...

 

Men eftersom dom pratar hela tidn förutom typ 9 sekunder av videon så får ni en riktig låt oxå ;D

Har kke haft den redan...

Men men... MST SLUTA MED MENMEN 8D!

 



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 08:57

Haha,nt den finaste xDD

Va bara sugen hihi ^^)

Juste,GÖDMÖRGON :DD

Sovit najs?

Nt jag men men...

Sittr och kollar på Par I Kungar e.e

Det är ett knäppt program som är bra :DD (Y)

Jag har gjort en skylt (Y)

Det är till dagens låt!

Såhär ser den ut ;))

Gnska nice va!

Fail på ringen på Å:et men men....

Vad mke menmen... jag använder o.o xD

Nu kmr min katt och hoppar upp med framtassarna på soffan!

azzå det e helt knäppt hon brukar stryka sej mot min laptop...

Katt + Laptop = Myyys.... ;DD

Nu ska jag checka runt lite nya typsnitt hehe...

   


  
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 april 2012 20:03

Ni får ngra roliga bilder bara för jag e så sneel =33

     

Alla bilder från weheartit.com (:

Haha,döör lite just nu ;D

Kvällshumor *CHEECK* :DD

Nu ska ni få se ngt hihi...

*Trumvirvel*

   

  Jag gjorde den till min nya GulleBulle Pumpa <'333

Hon gillar OneDirection Särskilt Harry Styles ((':

Typsnitten Hetr OneDirection Pumppi <33

-


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 april 2012 18:14

Här får ni min första LADDA-NER-TYPSNITT-BILD ;DD

Ngra av dom nerladdade typsnittet =3

Visst e dom vackra (y) 8DD 


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards