moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 14:53

Skulle kunna dö för den klänningen azzå O.M.G

   

GIVE MEE (LLLLL) :DDD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 14:44

Hahahahahahahaha garvar ihjäl mig :DD

Har alltid velat veta vad denna låten hetr xDD

Och IDAG kmr jag på det 8DD

Denna är snart 5 år gammal men lik awesome ändå =**

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 14:09

Gå upp senare på morronen,komma hem till gööla xD & kolla på kläder jag ska köpa från gina (y)!

Börja school 8.30 (halvtimme senare) & ha vårruset med skolan till 11.30 komma tbx med massa flumm i tankarna :D

Äta för första ggn god fisk i skolan o,o (Y)

Sluta kl.12.00

Sen sticka hem med Sara & Sara Hem Till sara xD

Sen går man till bussen 13.10 åker hem sättr sej vid datan & kopplar av (Y)

Dock har jag ont i halsen så jag vet nt om jag kan träna ;(

Ska kolla kläder för på fredag ska jag och gööla även kallad pompa som igentligen hetr Emelie 8D

Blir najs vettu ;DD

Tror jag ska göra ett litet collage & lägga upp på bloggen (=

Har ju 1.100 :- + 350 i presentkort på H & M så jag svävar lite just nu 8D

Bara för att så får ni denna:

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 08:09

Vi börjar skolan 8.30 idag (Y) :DD

Tänkte bara göra en liten update ;))

Vi har typ friluftsdag idag så cc8

Nu ska jag sticka iväg ;D

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 april 2012 16:09

Haha svordomar,skratt + lite seriöshet = världens bästa fanny (som nt heter det i verkligheten :)


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 april 2012 15:09

ÄLSKAR ER SJUKT MKE O,O :****

JAG HAR NÅTT MITT MÅL NU!

ÖVER 100 BESÖKARE PÅ EN DAG!

OCH VAD VA DET JAG FICK IGÅR DÅ?!

JOO 108 BESÖKARE :DDDD (iiii) (yyy) :***

Har bildbevis 8))

   

TACK SOM PIIIIP 8DD

EMPA-STYLE x))

Nämen this is Amazing =DD

Om det blir så idag då blir jag glad vettu xD =)

Nu ska jag äta Kycklingspett med remoladsås för att fira :DD

Närå....Men Ballerina FylldCookie (Y) cc8

Egentligen va det nt alls mke choklad i -.-

MEN TILLRÄCKLIGT FÖR ATT BLI SPEEDAD 8D

-

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 april 2012 14:36

                                                                                                        Tack för alla grattis,autos & presenter (Y) <33 :**

Ni gjorde min födelsedag awesome ;'DD ;**

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 april 2012 14:21

Grym dag i skolan idag cc8

Den va faktiskt najsig ;D

Davve tog mej på röven o____o

Men gav han en bitchig min och slog till han xDD (Y)

Btw när jag logga in så hade jag fått 3 nya kommentarer (iii)

Varav 2 va att jag ska lägga upp en video på det jag fick så det blir så nu ;DD

Men en va helt amazing jag tappa seriöst luften typ när jag såg den :DD !

 

MIN IDOL HAR KOMMENTERAT PÅ MIN BLOGG O,O (iii) !!!

FATTAR NI HUR GLAD JAG ÄR ELR?!!

OCH HAN SKA GE MIG EN DESIGN!

EN AV MINA HÖGSTA DRÖMMAR ATT FÅ EN DESIGN AV EN KILLE JAG AVGUDAR :DDD

HAN BEHÖVDE NT ENS SKRIVA OM DU VILL SÅKLART SVARET E JAAAAAAA 8DD (Y)

FATTAR NI HUR STORT DET HÄR ÄR ELR ;OO ?!

Tbx till verkligheten igen xD

Är fortfarande uppspeedad för kommentaren 8D

Jag skulle säga en grej....

Va var det :?

Aja strunt samma ;P

Men iaf i nästa inlägg kmr jag lägga in alla grattis & det!

Nu ska jag chatta vidare med Gadd hehe ;))

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards