moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 april 2012 18:44

Hoppsan är hemma nu ;D

Ingen bra update idag veet men imorron skärper jag mej <3

Har ni kollat danska Msp? O,O

Helt galet fult jaoo :DD

Har fortfarande ont i halsen men mamma ska köpa Zyx elr vad dom hetr =D

Btw, i 3:an så hade Mirre krossat en grön Zyx-tablett & då sa hon till en fröken på skolan att hon hittat glas 8DD

Fröken gick på det hon ba Ojj då det var nt bra (n) 8DD

Haha dör :DD Lite fina minnen iaf xD

Ska göra en grej snart & även lägga upp födelsedagsvideon (=

Byee så länge juuuuude 8DD

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 april 2012 17:15

MEN KMR ÄNDÅ KÖPA DOM DÄR TROSORNA U KNOW XD

Caps Look .____.

Förresten,kmr blogga när jag kmr hem är lixxom hos pumpa just nu ♥

Men här kmr bilden!

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 april 2012 07:29

& kl är lixxom halv 8 O,O (Y)

Det e najs x)

Azzå hatr mitt liv just nu det går nt att sätta in min header!

Får prova göra en hos empa elr ngn annan för hennes datorer är iaf normala .__.

Så dom är definitift nt släkt med mej 8DD

Men nu ska jag göra nr. 2 & åka iväg till skolan ((:

Hajdåå :DD

 

ha en grym dag i skolan/hemma girls and boys ;DD <3 



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 april 2012 07:03

  Pixlr i mitt hjärta (L)

Sittr & chattar galet med ARISHIA haha vårat snack om vem som är kändast azzå jag är nt ens känd!!?! O,O

Hon ba joo den lilla skitungen xD <333

Haha nu ska jag ätaa xd

Byee Tattueringar 8DD

DÅLIG Morronhumor CHECK * ! 8DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 19:51

Som gjorde dom här fina till mej

   

Såklart jag ser jag har ju ögon x)

JVLAAAAR D8

KOM PÅ ATT JAG SKULLE HA LÄNKBYTE MED ISA DRF HADE HON GJORT BILDEN PÅ MEJ :O !!!!

Men fridish gjorde den frivilligt,tack ;**

Okej får redigera en snabb bild hehe!

 

Om det nt funkar mspisadora.bloggplatsen.se

Nu ska jag dusha byee ;** 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 19:37

Men fortfarande halsont faaauck xCC ;D

Har kollat lite på BB 24/7 ;P

Följer nt BB men kollar ibland på det...azzå BB 24/7 (=

Sofia (brorsans tjej) vil lnt att jag kollar haha :DD

Men jag tkr nt det är bra azzå vad går det ut på? Att kolla på snusk & flumm på tv elr xD o.o ?!

Tkr oxå det är jvligt knäppt & BORIING när folk går o skryter om BB -..-

Azzå Hanna W Är bara så noobig!

Vem bryr sej? Nt Fredrik Reinfeldt :DD

Azzå visst kan man skriva Hanna W Åkte Ut My Life Egaar just nu (y) :D

Men nt bara hålla på & skryta att man får kolla på BB >.<

Nej ville bara få det ur min kropp 8DD

Som sagt treeening idag ^^D

Massa olika övningar hehe !

Ägde ut alla som vanligt (8) :DD

Om du läser detta inlägg Jönte (vilket skulle göra min dag (a) ) lr om du läst ngt annat elr om du nyss kollat in elr a skitsamma xc xD Så har jag gjort looken & texten till headern i min artbook...jag kommenterade det på din blogg oxå xD

Nu ska jag checka tv:en (y)

 



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 16:55

Ska på fotbollsträning om 10 min ;))

Byee


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 april 2012 15:55

 

  Bandeaus Svart & LimeGrön 79 kr/st Ginatricot (:

Spets Top 149 kr Ginatricot (:

Linne 249 kr JC (:

Svarta Shorts 99 kr H&M (:

3 Trosor För 99 kr Ginatricot (:

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards