moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 april 2012 18:30

  TAAACK <´33333333333333333

Så följ mej gärna på bloglovin (':

Då blir jag väldigt glad =D

Tusen tack för att ni läser & följer min blogg det gör mej very happy :**

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 april 2012 18:10

Vi lämnar det tråkiga & tänker framåt (y) ;DD

Hade Clover som var asbra juee O,O (Y)

Va skitlätt att få henne att gå på tygeln (Y) :8

& underbar att hoppa!

Vi hoppade en bana först en studs på kke 45 cm :p

Sen kom ett räcke på 60 cm & sen ett till räcke på 80 cm (Y)

Nytt hopprekord!

Mitt förra rekord va 75 cm!

Så det va grymt & hon va så duktig över hindrena stötte int i ngn gång & jag tvekade på 80 för hon försökte smita & jag hade lite för mke långa tyglar så jag tänkte göra en volt & hoppa om men den lille fina ponnyn hoppade så galant & fint så det va nice!

Okej vf skriver jag om det här om ingen av mina bloggläsare rider xD ?!

_______________________________________________________________________________

Blev visst dagens blogg på Arris blogg oxåå tackar tackar cc8

Kollar lite WMS videor :D (Y)

Ska äta kebab ikv & sen proppa i dom sista dummlisarna jag fick i present på birthday nom nom kännr mej smaal jao x)

Även lite ost & kex skulle smaka gott oxåå (Y)

Btw, ska nog gå på stan med Niki nästa helg & då ska jag köpa ett skal för 79 :- (y)

& sån där plast man har över skärmen (y)

& 2 bandeaus dom är skitbilliga 59 :- st lixxom ;O (Y)

& ett spets-genomskinligt linne oxå (=

Ist för en spets-genomskinlig tröja (;

Men nu ska jag fixa lite grejer på insta så byee ;**

FÖLJ MEJ PÅ INSTAGRAM HETER FFILIPPAGUSTAFSSON (Y) C:

 



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 april 2012 18:00

Vnta lite här nu o,o -.-? Fjortis? JAAG 8D?

Jag är ingen fjortis & kmr aldrig vara -___-

Bara för man lyssnar på Part Of Me mst man vara en fjortis dååe?

Och vrf säger du att jag är en fjortis när du nt ens känner mej o.o ?

Aa, jag skriver MEN LÄS INTE MIN BLOGG DÅ !

Men seriöst gör nt det om du nt gillar den, okok?!!

Tack för att du förstörde min kväll (y)

-

  
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 april 2012 14:09

Har varit ute & så ;)

Längtar SKIIIIIIIITTTTTTTMKEEEEE tills bloggplatsen appen kmr ;D !!!!!!

Då kmr det minst 10 inlägg per dag för då kan jag uppdatera skitmke (Y)

Ska dra till stallet snart c8

Där blir'e najs veetu x)

Nu en fråga till er & kommentera jeeeetejäääärna för vill gärna ha svar!

KAN DU NGN BRA,ROLIG,COOL APP?

KOMMENTERA DÅ!

Haha jag har bara,draw,rat on a snowboard,skype,trololol,autodance,kik,temple run,wordfeud,spotify, hair x-mas,insta,sms-free,sms faces,emoji,nyan cat,nyan cat lost in space,f.maker & cam wow :P

Så skriv ngn du gillar tack!

Byee ;**

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 april 2012 08:56

Är helt beroende av min iPhone hahaha :DD

Har nyss skaffat instagram oxå (y)

0 följare hittills -__- xDD

Kmr väl sen antar jag! ;P

Ska tävla mot min brorsa om vem som har flest följare :DD (Y)

Han har 138......xD

Aja,på instagram hetr jag ffilippagustafsson så följ mej gärna! ;*

Jag följer mina följare okok?!

Vilket är inga...just nu 8DD

Men jag hittar nt min snuttis 08 på insta :'((

Aja!

Nu ska vi nt prata mer om det tror jag ska ändra rubriken till Instagram o,o xD

Instagram + Smileys + Pyttelite annat (y)

Det blir bra xD

Gomorron förresten o..e 8D

Nu ska jag va soc på Ms...p så hare gött ^^D

Byee ;**

 

Knäppaste inlägget ever O.O x'DD


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 april 2012 19:09

CALIPPO SHOTS (LLLL) AZZÅ VI VA PÅ SHELL & TVÄTTA BILEN & DÅ KÖPTE VI DET (iii)

När jag kom hem fixade vi bankkontot så nu kan jag ladda ner appar (yy)

Har just nu draw,trollolol,skype,just dance autodance,rat on a snowbord & kik (Y)

Just nu skajpar jag med LINA 

& connne xD

men ska göra ngt nu typ spela ett spel!

Om du kan ngn rolig app SNÄLLA! skriv den här för jag kan typ bara 10 roliga appar xDD

Noob, hell yeah :P

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards