moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 22 april 2012 12:02

Tackar tackar lägger upp alla imorron tror jag (:

Åh,längtar som fan efter min iPhone!

Vet redan vilket skal jag ska köpa haha ;DD

Siitr & pratar med bästa Sara ^^) ;**

Nu la hon på -..- :((

Nu tänkte jag säga ngt att jag alltid velat säga till er bloggreaders:

Ni är bäst! Ni driver mej till datorn för att blogga!

Jag skiter i statistiken om den är på 10 lr 100 !

Jag bloggar för er och ingen annan!

Ni är bäst Lav Ju ;**

Jag har världens bästa bloggläsare (: ;*

Ni e så najsiga så det finns nt :DD

YOU´RE AMAZING AMAZING YOU´RE A-A-A-AMAZING

That´s what you are....*:

   


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 22 april 2012 09:21

Chattar med lille Fanny min älskling haha <3

Kmr lägga upp alla grattis och alla presenter & autos idag självklart :))

Ja nu till vad jag fick IrL!

+ iPhone 4s (Den kmr imorron)

+ Presentkort på H&M

+ Klänning

+ Tights

+ 520 :-

+ En hästtidning

+ Hårsnoddar

+ Shoppingdag med Pumpa & Niki cc8 <3

Det har jag fått hittills (Y)

Nu en fråga!

SKA JAG GÖRA EN VIDEO PÅ VAD JAG FICK I PRESENT?

Nu ska jag dusha!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 22 april 2012 00:00

BECUSE IT´S MY BIRTHDAY :DDD

LIGGER ANTAGLIGEN & SOVER JUST NU HEHE...

MEN JUST DENNA DAG FYLLER JAG ÅR :))))

12 BAST DET KÄNNS FIN FINT 8DD

NU SKA JAG NT SLÖSA BORT ERAN TID HAHA!

 

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 18:59

Skrev bara ngt flummigt :DD

Sittr & pratar med lille Sara!

Har precis kommit hem från Syster !

Och nej nt min "riktiga" syster -..-

Förresten tack för alla grattisord från bl.a Gadd,Lovis & SnyggaErika!

Tusen Tack <3

Imorron kmr jag självklart lägga upp bilder på alla dom som gett autografer & presenter :)))

Har redan blivit lovad en present haha (i)

Känns helt sjukt hur mke jag utvecklats på 1 år!

Jag visste knappt vem David Guetta var förut typ o,o

Nu har jag typ koll på alla låtar!

Och nej,jag vill nt skryta >.<

Nu ska jag checka tv!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 15:30

Låt bilderna tala ;DD

Gadd e fängslad D': xDD

   

Haha jag & gadd har PARTYYYY! Kolla min fina "Svans" 8DD

 

  Ja vad ska man säga :DDD Helt plötsligt kom Dawaki oxå o,o Men det är jag och Gadd som talar 8))

 

Haha håll på att garva ihjäl mej när gadden skrev Skumt o........e 8DDDDDDDD Så funny ;'DD

 

Axala dissade mej & tog gadd ist på s/k :@@@ xD

 

Gadd + Fjört = 2 Skrattande Kärringar I Sina Bästa År =DD

 

Jag upprepade att Gadd skrev S haha ;'P

 

Gadd skulle dejta mej & nt Lusse på Msp CC8 (Y) :DDDDD

Nu ska jag sticka ut solen strålar O,e

Ska se om man kan va barfota xDD

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 15:07

På Staddes blogg hade han visat en film på när 2 nya "HandlaPå" hade kommit xD

Nu har det kommit 2 till xD

Stackars Stadde :'DD

Haha HandlaPåH&M & HandlaPåNewYorker är nya 8DD

Grattis Stadde (';

LOOL :DD 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 12:53

Varav en blev jag så jvla nöjd med att jag visa den för pappa xD

Närå men jag blev väldigt nöjd med den cc8 (y)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 april 2012 12:30

Kmr nt ihåg min första pojkvän xd


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards