moviekissie

Alla inlägg under april 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 april 2012 19:59

Haha se om det blir bra annars tvingar jag ngn göra en ny design xDD

Haha det går gnska bra ;DD

Bajj Bajj Fågel Bajj :DD C8


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 april 2012 17:27

Tack finaste Fanny <33 ;*

Vill nt berätta vad som hänt här det är en väldigt väldigt hemsk sak som hänt IrL azzå )'':

Vet nt ens om jag vill berätta för ngn av mina IrL-Vännr )=

Är bara väldigt chockad just nu!

Aa får väl försöka gå vidare D8

xoxo.........


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 april 2012 16:16

Kke kmr lite bilder thihi ^^)

Om jag nt bloggar mer idag är det för jag bara får sitta vid datan en timme per dag i typ 1 vecka -..-

Men aja då kmr dom imorron!

Mst ut nu ;DD


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 april 2012 15:15

Många men en ser jag mst upp till ;))

   

Det Är RullGardin <3

Hon är så grym på allting hon e så proffsig!

Snäll & Sweet är hon oxå :)

Hennes looks är så grymma att hon skulle kunna bli VD på Prada Elr Stella McCartney :*

Hennes filmer är så roliga så man får tårar i ögonen :DD (YY)
She´s the queen of moonlight the queen of me ;DD



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 april 2012 15:11

Hej hej!

Ja rubriken talar annars får jag nt sitta alls ):

Men aja!

Har hänt lite tröök IrL men mamma har stöttat mej som PIIIIP 8D

Nej men hon har varit grym (Y) Tack C8 Du e sneeel ;D

Sittr & kollar på lite inspelade program ja vi har ju en sån där inspelningsbox vi e moderna 8)) x)

Nu ska jag logga in på Msp,kolla bloggar & lite annat smått & gott :DD

Hejdå Judeeees xD

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 april 2012 17:15

Men nu menar jag allvar asså ha nt era småsyskon lr så i närheten asså det e nt lämpligt för dom ;(

Det e inget snusk utan skräck hehe...

Jag blev rädd när jag satt på den & gick ut från rummet xD

Ni som nt gillar skräck se den nt ni som gillar se den 8D

Bara för det så funkar den nt att ladda upp ;@@

Mitt liv suger just nu ):

Bajsilibajskärv ;P xD

Aja ni får en rolig video ist :D

Haha döör 8DD

Om ni int fattar e det en garn*** hon håller i handen xD

-

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards