moviekissie

Alla inlägg under mars 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 mars 2012 14:22

Hahaha ;D

Har kommit hem från skolan dårå (:

Vi hade nt ngt Engelska-Glosförhör så jag blev ledsen (NOOOT ;D)

Sen fick vi veta att en ny kille ska börja i klassen!

Hahaha när alla var tysta hoppade jag på stolen och sa Gud va jag e glad xD

Alla bara men nu blir ju Simon ledsen!

Hahaha det e nt drf asså på det "sättet" jag e glad jag e glad att det kmr ngn ny!

Men jag tror det e ngn spelnörd -.-" haha :P

Niki blev skitglad hon bara jaaaaa!

Okej tbx till att vara normal .__. xD

Ja just nue chattar jag litää och lyssnar på Bangarang (yy)

Grym Låt Asså!

Ska även lyssna på Boyfriend och ngra andra låtar!

Jag HATAR OCH DÅ MENAR JAG VERKLIGEN HATAR Jösta Bäver 8DD

Men man mst ju ändå lyssna 8P

Mst draa häääääääjdå :8

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 mars 2012 06:52

Kollade detta och fick en chock :o (yy)

BESÖKSREKORD IGEN (YYY) :** <3

TAAAACK SOM F  A  N !!!

Sen får man det här!

 

Hahahaha love my life just nue ;D

Men då kmr det gå dåligt i skolan, asså det brukar vara så -.-"

Men iaf ha det bra iskolan och här hema om du e sjuuk ((;

   



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 mars 2012 16:30

Hahahaha blir en skitful oseriös men har nt tid att lägga upp ngn "Normal" !

Jag lånade min pappas turkhatt när jag tog bilden xDD

Han köpte den i Indien asså han e ingen turk o..o 8DD


 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 mars 2012 15:37

 Kmr jag lägga ut en IRL-Bild den här veckan (:

Ju fortare ni kommenterar destu snabbare kmr den fram ;33

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 mars 2012 15:33

Jag lovar jag skulle dö asså :o

Nej det går int att ha ett liv utan Internet,elr hur?

 


 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 mars 2012 14:23

Ursäkta min dåliga humor .____.

MEN JAG E SÅ JVLA GLAD :'D

KOLLA PÅ BILDEN NEDANFÖR SÅ FÖRSTÅR DU:

BESÖKSREKORD :OO (YYYY'

JAG ÄLSKAR ER SOM F  A  N <3 :***

Ni e beeest 8D :**

Det här e azbraa för mig ni kke har 120 som besöksrekord men alla e olika (8) xD

Ja nu e jag inne på Msp o kollar runt litää :)))))))

Ikv är det handbollsträning!

Idag skulle jag kke varit med <3 (Kille) han sa att jag kunde hoppa över träningen men jag sa att jag nt fick det ;(

Men aja det blir ändå en nicee dag (yy)

Innan det ska jag till min Ex-Granne (Dom Har Flyttat) o hälsa på hos dom :88

I skolan var det SUPERDUPER BRA för vi hade inga fröknar så vi fick sitta i klassrummet o jobba!

Asså den andra lektionen och då hade vi pennkrig xD Och david gick runt och tafsa och sa "Hej Bby" till mig >.< 8P

Han e en tjejtjusare asså xD

Men Molly (Julimo på Msp) gjorde illa sig ))':

Så hon va nära på och kräkas hon fick ett bord på sina fingrar =(

Stackare krya på dig gumman <33

Om du ser det här 8D

Nu mst jag sluta ska förhandla litee 8) ;DD

   



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 mars 2012 14:31

Ses sen körvar .__:

Ridhumor ni vet ;DD

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards