moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 juni 2012 11:20

Dom nr som finns kvar är:

nr.2

nr.4

nr.5

nr.9

  nr.13

  nr.14

  nr.19

  nr.20

  nr.21

  nr.23

Om ingen vill ha dom kmr jag lotta ut dom gratis!

Utan ngn betalning :)

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOPPISEN :D 

 

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 juni 2012 11:02
Nr.15:linea004A
Nr.16:gabriella_fc
Nr.17:Miostar
Nr.18:Fanny 08

Nr.22:Mariälskarjapan

Nr.24:gabriella_fc

Nr.26:linea004A
Nr.27:emeliesandra
Nr.28:ingna
Nr.29:Lucy44
Kommentera om du vann (=
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 juni 2012 10:20

Iaf nu har jag tagit bort nr.3 & 7 eftersom emeliesandra int kommentera =(

___________________________________________________________________________

Just nu kollar jag på tv & ska föröska ringa pumpa igen hon svarar int :'dd

& så chattar jag lite med arri :{)

Ska va med pumpa kl.13.00 idag dårå <3

Är sjukt hungrig så ska ta en macka lr ngt nu c8

Byee

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juni 2012 20:13

Efter maten sola jag lite asså ni mst tycka det är skitdrygt att jag ba NU SKA JAG SOLA ! O.O'

Flååt för det är hemskt ointressant ;DDD.....

Iaf när jag sola hörde jag massa fågelkvitter o massa flaxanden o tjattranden o,o

Så kolla jag upp o då såg jag en fågel mamma sticka in typ i vårt tak...

Så det finns en fågelfamilj med massa fågelbebisar i vårat tak 8DD ;*
Så sött ^^

Nu är det dax för att tagga match nudå sweden-england ;]]

Har själv en look (sverige-look):

Orkar int redigera 8PP

 

Kmr looken upp?

För mej kmr den int upp för internet dampar xd

Iaf köp den gärna!

Fick ju 10.000 sc o.o

Lr ja det blev det när jag fick gagagirl ;))

Nu mst jag stänga av för internet dampar :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juni 2012 19:08

Försöker leka poet...-.-

Millih är skitbra poet o.o <'3333

Hon skrev lixxom vänner är som converse,alla vill ha äkta!

HAde aldrig kmmit på det xd <3

Åhh jag har lite rage just nu xD

Jag har inge att göra lixxom!

Men ska gå ut tror jag o sola lite ^^

Mst fan börja jag är kritvit jag mst va snygg i sommar 8))

Iaf jag tänkte säga vinnarna av dom andra nummerna ikv om jag HINNER annars kmr dom imon på söndag lr på måndag 

lr jag vet int xdd

Mst försöka hinna!

För imon är det igenridning o så ska jag va med empapumpa & på söndag har jag match o ridning o på måndag ska jag maybe va med sara ö [=

Är otroligt avslappnad nu för jag har gett presenterna till alla nu som skulle ha det från bloppisen (y)

Förutom emeliesandra för hon mst kommentera xd

Annars tar jag bort det nummret helt o hållet för jag orkar int dra ngn ny vinnare :PP

Nu ska jag sola hejdåå [;

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juni 2012 18:30

Hemma nu!

Grymmt kul på badet älskar er tjajjor ;DD :*

Jag o Sara flumma & garva sönder haha :'DD <'3333

Ni kan kolla hennes blogg HÄR! 

NU är jag hemma & så skulle egentligen sovit hos sara men kom på att jag hade igenridning imon kl.8.30 -.o

Så det får bli ngn annan gng ;))

Ska ringa både pumpa o ellso (:

Sen ska jag fixa en text till saras nya header som hon gjort själv hihi ;))

Ikv blir det god mat grillat & vi ska grilla hallomi-ost (stavning o.e)

Men nu mst jag ringa (=

 


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards