moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 juni 2012 14:52

 

SE DEN SUPERGÄRNA!

VILL JÄTTEGÄRNA KOMMA TILL LVL 11 (Y)

-

GADD VA INNE NGN MINUT NYSS <'3333333333333333

BLEV SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD HIHI :DDDDDDDDD

  

SE GÄRNA MIN NYA FILM DÅRÅ :DDDDDD

& SE GÄRNA KIN GNSKA NYA FILM:

 

FAST NU ÄR DET TYP 30 SOM SETT DEN ASSÅ KYCKLINGAR I STADEN ;DDDD

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 juni 2012 11:26

Har nyss duschat så nu är jag fresh :)))

Har nyss köpt en bakrund oxå [:

Jag ska börja på en ny film tror jag :D

Har börjat älska att göra filmer nue o.e

Det kmr bli en sommarfilm!

Men nu får ni ha det gött everyone ((:

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 juni 2012 20:00

  Tjejen som gjort denna ville jag skulle dela den hihi så det är klart jag gör <'33333

Gilla den & dela den till dina vänner asså!

Jag tkr det är sjukt fint gjort av henne :))

INGEN ska bli misshandlad <'33333333

Den här grymma tjejen har gjort den:

 

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 juni 2012 18:05

& PAPPA HAR LOVAT MEJ VIP :DDDDDDDDDDDD

WIHOOOOOOOOOOOOO!

ANTINGEN EN MÅNAD LR 3 (YYYYYYYYYYYYY)

LUCKYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 8DDDDDDD

& SPEEDAAAAAAAAAAAD :DDDDDDDDD

Azzå förut var jag VIP varje månad men det va för pappa la alltid in 185 kr i månaden på min förra mobil & då köpte jag varje gng!

Jag tror jag har vart VIP typ 12-14 ggr o.e

& köpt sc 6-7 ggr!

Sen fick jag iPhonen och på den sms:ar,mms:ar,surfar & ringer jag gratis så då behövde jag inga pengar ;CC

MEN JAG BEHÖVER VIIIIIP!

Hihi glaaaa' cheeyy ;D

Ville bara skriva det o.0 xDDD

Btw, Om ni vill kolla Arri's blogg så trycker ni HÄR!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 juni 2012 17:09

Allt va superbra där skitkul & shiiiiit vad alla hade blivit bigga o.e

Azzå int feta xDD

Utan långa & helt annan stil nu ;O ((:

Men lika snälla iaf <'333333

Orka int skriva om allt haha ;DD
Men nästa sommar ska vi dit igen cc: (yy'

Just nu chillar jag bara med livet & tar hand om arris gubbe :))

Kännr ett stort ansvar nu hihi =]]

Har matat dina djur,röstat på agnes19966 film & skrivit lite till en tjej.

Annars kännr jag mej lite forever alone o.e

Fast det va rätt sjukt för 5 st som va online va jag vän med =O

Ska nog göra ett inlägg på Arris blogg nu oxåå :8

Haree gött!

& glad midsommar i efterskott haha ;DD

P.S Internetet på ön va hujasödfhhhkjhgytyerudjnfcö :)))))))

 



FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards