moviekissie

Alla inlägg under juni 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 juni 2012 14:32

JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅR 8DDD

HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA!

BARABAMBAMBAMBAAAAAAAA :DDDDDD <3333333333

GRATTIS BÄSTA DUUUUE,FRIDÖÖÖ PÅ DIN BIRTHDAY ;****

HOPPAS DU FÅR EN DAG ATT MINNAS ;)))) <'3333333

ÄLSKAR DEJ! :*

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG!

NU GER ALLA HENNE SAKERNA FRÅN ÖNSKEN X-OOOOO

DET ÄR HENNES FÖDELSEDAG!

HIHI INT ALLS SKRIKIG :)))

    

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 juni 2012 13:19

Jao har suttit ute och läst Julia & solat (när solen varit framme...)

& så såg jag nyss att bästa RullGadd har gett mej en present från önsken (L) <'33

 

Tack älskar dej gadd ;**

Även fast du slutat :'(( </3 ;** <33

Nu ska jag mata Arri's djur & göra ngt litet inlägg på hennes blogg thihi ^^

Byeeeeeees ;*

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 juni 2012 11:15

                     

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 26 juni 2012 18:14

Skiiiiiiiiiiiiiitkul! :DDD <'333333

& vi va int bara på Cosmonova utan på Skansen ((:

Superkul & på Skansen va det Genrep för Allsång på Skansen så vi sjöng med när Markoolio uppträdde & såg Laleh & Måns :))

Sen gick vi runt & kolla på djuren & jag köpte brända mandlar :DDD (y'

Nu är jag hemma & chillar ;*

Ska kke skaffa fb idag osså!

Asså jag orkar helt ärligt int skaffa det -,-...

Men nu kke ;DD

Iaf har liiiite saker att göra så mst gå!

Byeee ;*

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 juni 2012 20:36

Så det blir ingen uppdatering (; Jag & Sara har suttit & fnittrat & flummat i tlf haha älskar dej <'3333Hon är fan typ den enda av mina vänner som får mej att skratta såhääääär Mke asså vi skrattar åt så jvla Mke så det finns int ((((; <'3333Nej ni andra får ju det men hon får mest (((; <'3333 Byeeeeee

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards