moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 maj 2012 19:57

haha fail men iaf har haft det fint med min björk nu (L) ;** (millih)

Japp har ett nytt smeknamn Bebo MEN BARA BJÖRK FÅR KALLA MEJ DET!

& millih har fått ett nytt smekisnamnis Björk (L) <3333

Iaf vi lekte kurragömma & i slutet blev det jetekkuuul (8) (LLL) ;****
Säger notha :x ;DD :*

     

B+B=SANT (L)

Men säg inget till Fridööö x-oooo :8

   

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 maj 2012 19:18

HAR DET NUUUU FÖR ALLA SÄGER DIN VIDEO VA GRYYM (L) <33 (Y)

TAAAACK ;DDD :*****

HAR FÅTT 3 FINA NYA GREJJER I CHATTEN OXÅÅ TACK ;**

BARA FÖR DET SKA JAG GÖRA MASSA TIDINSTÄLLDA INLÄGG TILL ER BÅDE HÄR OCH PÅ FRIDÖÖÖS BLÖGG :D

O.O...CAPS 8DDD

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 maj 2012 17:33

Hej Hej kmmit hem från ridningen och så ;)

Iaf tävlingen e slut & dom som tävlade är:

Bemzii

L8!

Clara17011

Mejaspeja

& den som vann har jag nt bestämmt än för azzå jag hittar nt Clara17011:s klipp på hennes blogg ;(

Om ni undrar vf L8! är överstruken är det för hon nt gjort ngt så då diskas hon ;) xd

Men iaf den e slut nu (;

Funderar oxå på att ha en Frågestund snart igen ;))

Då kmr jag svara frågorna i ett videoklipp kke :)

Byee :*

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 maj 2012 10:49

Sittr & skrattar bort tiden med Peacegrisen 8DD

Haha kärlek till dej (= <3

Idag kmr jag va ute hela dan typ ;D :*

Mst sola!

Så jag går ut nu iaf ;***

Byeee

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 maj 2012 19:05

& bara för att så har jag gjort ett tips för dej som vill se ut som kazoo ;DDD

Köp dom här läpparna & ni är tvillingar 8DD

   

JAG HAR NT KÖPT DOM O.O 8DDDDDD

Har kvar dom andra som är 100000000 ggr snyggare ;))

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 maj 2012 18:33

När jag fått 1000 views på Starships-video så kmr jag börja på en ny ;)

Har just nu 122 (yy) :))

Många har frågat om dom får va med men kan nt lova ngt asså!

Om du ska va med mst du ha bra animeringar & bra kläder ;))

Det va ba det jag hade att säga!

Här är min video för 711 ggn 8DD


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 maj 2012 17:37

Va det för 1 & en halv timme sen men har nördat spel hahhaha 8DD

Det här köpte jaaaag ;))

Mke mer neongult azzå o.o

   

Dom här va oxå mke mke mer neongula det bara lyser när man ser på dom o,e :DD

 

  Det va mer chockrosa -..-

Fan vad alla tar dåliga bilder o..o

+ ett plastskydd ((;

Kolla efter ringen oxå men den fanns nt )):

Men nu ska jag chatta med min gölle millih så haare gött plutt ;** 8D

Btw, Arri har kommit hem nu ;))

Så jag bloggar nt där mer....just nu iaf ;D

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards