moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 maj 2012 17:18

Jajamensan tävling here on da blogg :D

På denna tävling ska du göra en artbook,bild,video ( azzå du behöver nt göra alla dom 3 välj en sak att göra ;D )lr ngt sånt & i den artbooken,videon,bilden o.s.v så ska du skriva vad det bästa med min blogg är & vf du gillar att läsa den ;) !

Om du nu tänker att du nt är bra på bilder elr videos lr artbooks säger jag bara som beatbox-max: det spelar ingen roll 8D

Visst kmr det gå bra om du gör en jättesnygg bild elr en skitcool video men om du skriver t.ex en jättefin dikt till mej i en artbook så kan du vinna ändå ;)) !

För att delta så mst du:

1. skriva i det HÄR inlägget att du är med :)

2. Göra videon,bilden elr artbooken såklart ;DD

3. Lägg upp den på din blogg (om du har ngn) och länkar inlägget där du visar bilden,videon,artbooken ;)

Om du nt har ngn blogg mejlar du mej på Msp & säger att du gjort en artbook till min tävling lr att du lagt upp videon på din yt-kanal ;)

4. Hoppas på att vinna :DDD

Priset är: 2 autos i 3 dagar,en länkning elr ett inlägg om dej med bild & text (välj vad du vill ;)) + en överraskning thihi :D

Om du har ngra frågor så kommentera detta inlägg lr mejla på Msp!

Lycka till....

P.S Tävlingen Avslutas 20/5 ;)

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 maj 2012 13:48

Ja ikv kmr det en tävling <33

Så håll utkik...

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 maj 2012 12:18

2 Ord: Sommarplåga 2012 :DD (y)


   

Japp ny HEJDÅ-SKYLT ((:

Blev failad I Know :PP

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 maj 2012 12:07

Home from BFF now ;)

& jag har lite ångest för jag vet nt vilka låt jag ska välja som Dagens Låt ): !

Azzå jag väljer mellan 2....

Men aja får bestämma mej väl haha ;DD

Sittr här vid datan & vette fan vad jag ska göra :P

Egentligen borde jag va ute men azzå jag va ute i typ en & en halv timme nyss lixxom o.e ;P

Btw,har en fråga till er!

Kmr det på sidan av min blogg upp direkt när ni går in på min blogg?

För mej tar det typ 1-2 min innan bakrunden & det på sidan kmr upp o,o

men det är kke jag som har en faukad data elr ngt xD

Nu ska jag chatta lite & kolla runt på Gina :DDD (y)

Byeee ;**




Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 maj 2012 09:46

Gomorron förresten :DD

Aa rubriken talar braigt (Y)

men kmr blogga efter det & kmr kke att börja på en Msp-Musik Video Todajj (y) ;D

Just nu chattar jag med mig bejb Paxxe (parkouraxel) ;**

Lav juu bejb <´333 ;*

Klicka HEEEEEEEER to komma to his bloggish ;DD <33

Nej nu mst jag göra mejj iordning bajs bajs ;'PP :DD <3



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 12 maj 2012 19:24

Jag har fantastiska vänner & är så jvla glad att jag träffat dom (på msp)!

Alla kan man chatta med när man vill,alla stöttar en,alla älskar en för den man är!

ALLA ALLA ALLA!

Millih,Fani,Gadd,Stadde,Fridish,Pissö är bara ngra av dom....

Jag är så glad att jag har dom & vissa vänner inspirerar mej & gör min vardag 99,9 % bättre.

Varje gång jag gråtit har ngn frågat en enda sak som det blir bättre elr krya gummsan!

Varje gång jag varit arg & besviken har ngn funnits där & jag är glad att det alltid finns ngn som kan stötta!

Jag tror att meningen med livet är vännerna!

Varje gång man varit ledsen har ngn tröstat en varje gång man varit glad har ngn varit glad tsm med en.

Jag tror oxå att alla ggr man har kul som första gången man är på nattklubb för man fyllt 18 elr när man varit flummig på stan lr då man har haft pyjamasparty där allt blivit ett rent jvla helvetes-roligt kuddkrig :))

En ÄKTA vän ska finnas now and forever & muntra upp dej & dela allt med dej!

Första seriösa inlägget, i think :D ;*

!MORE FRIENDS TO THE PEOPLE!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 12 maj 2012 19:18

Tryck här för att komma till denna gräshoppiga tjej xD Nej hon e lovely jag lovar (Y) :))

Hon håller på med en ny för hon blev nt nöjd men ni får nöja er med denna grymma sålänge >;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 12 maj 2012 16:45

Dööör av lycka (iii) <333333333

Vackra kledar :))

Nytt linne (y)

Love It Som Faan :**

Ska ha det på mello i skolan :D (Y)

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards