moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 maj 2012 13:21

Tar starships även fast jag har haft den förut c:

ÄLSKAR DEN LÅTEN :DD (y)

HAR 106 VISNINGAR PÅ MIN VIDEO NU O.O (YYYYYYY) <33

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 maj 2012 10:55

Ska dusha snart & sen ska jag till Elgiganten med pappa för att fixa ett plastskydd på min iPhone (y)

Ja den funkar igen (Y) :D

SEn ska jag väl köpa ett skal oxå!

Ska köpa ngt på Gina oxå ;))

Iaf har nyss köprt en kill-tröja, kan visa den senare om ni vill ;) ?!

Azzå på Msp 8DD

Nt IRL....

Iaf mst dusha nu men haree gött ^^DD


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 maj 2012 17:20

  Har haft det skojj med ngra sköna hönor hos Elzzans ;))

Vi gjorde massa saker jo haha :DD

Dör lite just nu haha!

S/K & lite sådär rajtantajtan och så 8D....

Träffa även typ mitt största fan 8DD

Mejaspeja supersööt tjej <3 ;*
Hon dog typ när jag blev vän med henne & sen när jag skicka hjärtan till henne hon ba OMFG du skicka hjärtan (LL)

Haha azzå fattar nt att jag har fans ens blir helt chockad när alla bara LOVE U DU ÄR SNYGG & DIN BLOGG ÄGER man ba april april elle -.-?? 8DD

Det börjar smälta in nu att jag har fans & såna som älskar mej & bloggen men iaf ;)

Azzå jag älskar er :****

Iaf här har ni lite bilder (((:

   

Blev tvungen att pussa ellzzan haha :DDD

         

Haha får väl va med mitt fan ;DD

 

Tralalalalla...nästa bild 8DD

 

Fan bild med sötisen mejaspeja ((;

Fannu va med lite & då körde vi vår specialare haha löv juu ;*

Men nu mst jag gå & se om iPhonen funkar verkligen för den har startats nu & funkar primaa (YYYY) :))

Lucky girl!

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 maj 2012 16:10

BLANC-MANGE 8DDD

MANGE :DDDDDDDDDD

ASSÅ VAFAAANN?????!!! 8DDDDDDDDDDDDDDDD

KAN VISA EN LITEN BILD FRÅN IGÅR OXÅ MED FANI PANI 8DD

Hahaha vackra minnen :'DDDD <3

Ett + att fanny skrev vååååååååt ;DD

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 maj 2012 13:39

haha 3 veckor gick det 8DDD

Ska till stan imorron förresten ;DD

Nu ska jag eeeta byeee ;**

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 maj 2012 09:16

Kännr ett stort ansvar på dom 2 bloggarna haha :DD

2 bloggar denna helg o.e + min egen

Shiiiiiet vaaaaaad kuuuul 8DDDD

Now i´m the boss 8))

Btw,Har 21 visningar & 2 gillningar på min Musik-video haha :D

Tror jag ska göra en till idag på ngn kort låt iaf tror jag att jag ska göra en video :P

Men nu ska jag göra ett inlägg på arishias blogg haha :D

Byee ;**

P.S Gomorron förresten o,o xDD

Har oxå en ny hejdå-skylt (:

 

Blev faktiskt jvligt nöjd (y)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 maj 2012 19:48

nryuikjeyhuhjn1875jrmfujdkmvfh

Jaja!

Min pappa blev nt arg vi satt o skratta när vi skrek telefonhelveeete & allt haha love u daddi ♥

 & vi har ätit Mcflurry (LLL)

va på maxi & köpte den nya marabou jordgubb oxåå (y)

Pappa ba vill du ha popcorn?

Jag ba: o.e OFC :DD !

ofta ens föräldrar frågar om man vill ha xDD

Iaf nu har vi grillat & ätit löv löv löv ♥ :))

Sen ska vi ha hockey-kväll, äta gott & kolla på hockeyn (y)

Jag har faktiskt kollat på alla hockey-matcher Sverige spelat :DD ♥

Men nu till det viktiga!

jag har gjort klart min musik-video & har lagt upp den på yt!

here it is ;* :

Kollla min YT-kanal oxåå

ska kolla på hockey nu!

Byee ;**

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards