moviekissie

Alla inlägg under maj 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 maj 2012 19:39

Haha kom hem kvarti sju försent haha men jag orkade int blogga direkt o internet blev int direkt på min sida -.- :P

Iaf, ikv äre Outsiders and ajm längtar :8

Såg int hela förra veckan för mammy kolla på Estelles dop sammanfattningen elleh ngt sånt xD

Så om du vet vad det handlar om ikv så kan du gärna skriva det (y) ;D

Nu ska jag fixxa ett litet deepshit-inlägg maybe har int haft tid men jag lovar att DENNA vecka kmr det komma ett ((=

Btw, imorron kmr william spetz vara med på Nyhetsmorgon på tv4 :O (yyyy) :D

Ngra kke sett det på linkös blogg precis som jag ;) :P

Jag mst iaf kolla jag e lixxom en äkta williber 8)

 

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 maj 2012 15:08

Rubriken stämmer xDD !

Kmr hem senare typ 17.00-17.30

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 29 maj 2012 14:33

Har rubriktorka .____. Okej det har jag alltid :'DD

Sitter o gör nada kom hem från skolan för en timme sen c8

Ska ta en kanelbölle så jag blir speedad snart :))))))

Va sjukt speedad o flummig den första halvtimmen idag iskolan 0.9

Haha jag skratta åt ALLT.

Azzå om du sa kattsingen oxå så blev jag helt tårögd av skratt 8DD

Så det va kul :DD

Chattar lite just nu o så (=

Btw, MSP-APPEN HAR KMMIT :O (YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY)

Det e sketa bra asså ;DD 

För om jag åker bort kan jag lixxom va inne ändå på da msp (y)

Det e superduper <3

Det finns ett skitkul spel som man vinner presenter och sc på oxåå (y)

 

 

:)

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 maj 2012 19:12

Ska göra engelskan o fixa saker på Msp o på yt c8<

Hihi men ska först chatta klart med ZoeyDoye 8D <'333333

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 maj 2012 14:48

Kör på ett litet eurovision tema nu då ;)) :P

Tänkte ta ett grannland så det blir nörge ^^DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 maj 2012 14:10


Älskar dej även fast vi kan tjafsa & säga men snälla gumman -.- 8DD <3333

Love u pumpa,empa,emme,pompa,pumparumpa........

Tackar för sakerna från önsken oxå ;) (y) <'33

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 28 maj 2012 13:53

Idag har skolan varit chill och så!

Azzå jag undrar ngra kke vill veta vad jag gör iskolan o.o?

Azzå kommentera om ni vill veta vad vi gjorde :DDD haha tråkig jag e ;PP

Iaf, Jag Mirre & Pumpa har kmit på värsta bästa låten (y) :D

Doktiga tjejer :)) <'3

Men det är hemligt så jag skriver int på bloggen vad vi ska använda elr göra av med den 8)

Thihi, sicreeeeeeet ;D <33

Fick den här supersöta kommentaren igår :*

Tackar sötnos <´333333

Hihi idol (i)

Kuligt att va typ en förebild för andra (i) (Y) c8

men kalla mig fjört lr fjöörtan okok?! ;) <3

nej nu ska jag fixxa nästa inlägg o chatta med min fina Linzann ;**

Byeeeeeeeeeeeees ;*

   

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 27 maj 2012 17:30

tryck här för att komma till världens bästa blogg (=

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards