moviekissie

Alla inlägg under augusti 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 2 augusti 2012 12:15

Har gått ut med mamma en timme så nu känner jag mej smal 8D

Nejdåå usch ._.

Har ni sett det nya temat förresten -..-

Sämst fast en ani gillar jag :DDD

Sitter & smsar lite med Nea & ikv ska jag & mamma på bio om det finns ngn bra men jag vill se LOL :)

Elr cockpit ;D

Elr batman fast det är ju fan 15 årsgräns -.-

Men aja ha det göttish :D

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 augusti 2012 17:46

En cheyy här :D

Vill berätta en greyy 8)

Att jag ska färga håret greyy 8)

Och en till greyy 

Jag har lärt min cheyy säga greyy

Det är en najs greyy

Jag gillar att se meyy i deyy C;

Lät väldigt poet i den greyy jag skrev ovan ._.

Ursäkta meyy för ett tröök inlägg -__o

Ha det okeyy :DDD

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 augusti 2012 13:29

Ni vet min msp-musikvideo jag gjorde för ett tag sen?

GISSA VAD???!!!!!

PÅ MSP HAR ÖVER 6.000 PERSONER SETT DEN & 1152 GILLNINGAR HAR JAG O.O !!!!!!!!!!!!!!!!!!

LYCKLIG TJEJ.SE JAOOOO 8DDDDD

JAG BLEV SKITCHOCKAD NÄR JAG SÖKTE LITE PÅ MSP PÅ YT & SÅ SÅG JAG DET HÄR JAG HAR INT ENS MÄRKT ATT DEN FUNNITS O.O

SHIIIIIIET!
BILDBEVIS :D!

   

TACK!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 augusti 2012 11:10

Sitter här i min gossiga favvotröja & skriver x)

Är typ med i en tävling om att vinna minst 2 saker från önsken woppa :DDD

Har fått mängder av saker från önsken för mina headers osså så livet rullar på xD

Btw, på en os-gren där man ska lyfta 100 kg så hade tjejerna hår under armarna O.O

Hur äckligt somm helst jag menar RAKA BORT DET!

Det är skitäckligt om man ska gå runt med en buske under armarna lixxom :DDD

Ska ringa beestis nu hoppas hon svarar ;*

Sen blire bara att va hemma 8(

På lördag åker jag på bröllop (:

Vi ska sova över där så ;D

Jamen ha det göttish då :D

Ny hejdåskylt & Nytt typsnitt ^^

   



FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards