moviekissie

Alla inlägg under januari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 januari 2012 16:37

Haha Värsta CP-Lagget xDD

Stackars Bonnien Den E Folkskygg Efter Mordförsöket På Han :'(

Shit Vah Hemsk Jah låter ;D xDD

Ella Blir Hans Mamma ;''D


Pözz

  
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 januari 2012 16:15

                                            

                                             And the winner is................................................
...............

Soffiia ♥ (Soffan)

Min Beezta BFF :**

Grattis!

66 Personer Röstade Bra (y) xDD

Och jag har ju självklart en ny omröstning (i)

 

Röstaa Nue ♥


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 januari 2012 15:55

GISSA VILKEN TJEJ SOM KOMMIT IN PÅ SVERIGES BÄSTA IDROTTSKOLA (I)

JAAAAAAAAAAAG 8DDD

Det E Sant!Kan Knappt Fatta Deth!

Och för alla er som åkte i bussen idah hehe...

Förlåt att jah förstörde er hörsel med mitt JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Skrik :s

Men e så jeffla glaaaaaaaaaaaaaaaad xDDDDDDDD

Men det sämsta meh detta är att jag mst stoppa in en svettig strumpa imörgön :P

Skulle göra deth om jah kom in på Viksängen ♥

Jah den kallas så xDD

Pözzzz från en skitglahh skrikande cheyy ;D


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 januari 2012 17:27

Hemma nue :D

Vi Spelade Wii & Gjorde Våran Äppelsplit xDD

Asgod!

Det är äpplen,glass,grädde,strössel och kanel i den :D ASGÖTT ^^)

Nu surfar jah bara runt för att hitta lite grejjor till bluggen ;)

Tänkte snart oxå fixa lite ny design ;))


Pözzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 januari 2012 14:57

Röstade På Ferrari ♥

 

När jah Tog Bilden Glömde Jah Fylla I Så xDD

gjorde lite eget ;DD

Blev Failat "-.-

Aja Ska Kanske Vah Meh Kompis Nue Så Jag Kan Kke Nt Blugga Så Ni Får Se Om Det Blir Ngn Update ;]

Om Jah Ska Vara Meh Min Kompis Kmr Jah Nt Blugga Förrän Efter 5 ;P


Pözzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 januari 2012 14:50

Loggar in på Msp nue för den som vill veta...

Aja iskolan så hade vi ganska mke olika saker lixom NO eng och jah det man brukar ha xDD ;)

Hoppas det snart kmr ett nytt tema för det här temat SUGER!

Okeyy visst man kan göra snyggigga outfits av kläderna från temat annars e dom Jevligt FULA!

Aja förlåt till alla er som ÄLSKAR temat ;D

Vill nt såra er :(

Okejj nue flummar jah :DD

Aja kmr nog snart meh lite mer update ;)


Pözzz


 

Uschh -.-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 januari 2012 13:52

Att Jah Nt Bluggar Den Senaste Timmen ;)

Ska Läsa Julia :8

 

Bild Från Google ♥

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards