moviekissie

Alla inlägg under januari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 16:15

Sen ska vi köpa lördagsgodis ♥♥♥ !!! Yummi !!!

Älskar lördagsgodis och lördagar :)

Har en fråga till er!


Vilken e eran favvogodis?

Min e......

  

HALLONSHOT xD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 14:47

                                                 Först går man in på en hemsida som heter http://www.cursors-4u.com/

Sen Väljer du bland kategorierna va du vill ha för slags pil.

 

Då kanske jag vill ha cute och dåh trycker man där!

Då kmr det upp massa olika!

 

Dåh säger vi att jag vill ha den med kaninen som håller i ett hjärta!Dåh trycker jah på den!

Sen kmr det här upp!

 

Då kopierar man texten!


Sen går man in på sin blogg på:  

Sen Kmr Det Upp Menyavdelningar!Dåh trycker man där och sedan skriver man som rubrik MUSPEKARE t.ex

Sen står det bild+text och så finns det en nedåt pil och då trycker man på den och sen på HTML-Kod

Sen klistrar man in texten och på spara sen e det klart ;))

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 12:42

Just nue sitter min katt bakom mej och är helt facinerad över våran stol xDD

Azzå det är en IKEA-stol som har hål på ryggstödet elr heter det deth -.o ?

Iaf azzå min katt e så jeffla NÖRMAAAL *host* xDD

Nämen ibland e hon smart söt flicka ibland crazy cat :P

Ska väl äta lunch nue kebab kött meh pommes Yummii !!!

Pözz

 

Bild från GÖÖÖGLE xDD

 

En Failad Bild På Min katt Som Typ Halvsover Meh Ögonen 8D

Hon e NORSK.........................Skogskatt.

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 12:19

Ja,rubriken talar!Läxor och plugg!Gjorde nyss matteläxan på typ 5 minuter !Jah azzå matte är ett av mina

favvoämnen så :D.Och ja,ni får tycka jah e dum i huvet som gillar matte xDD Men för mig är det SUPER!

Sen pluggar jah även lite vi ska ha matsmältningsprov jippie jah längtar -.-

Men det gick faktiskt asbra!Första gången hade jah 4 fel 2:a 2 Och den 3:e ALLA RÄTT :D !

Jah tränar på webbmagistern!

Aja kul inlägg xD


Pözz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 11:22

Kolla !!!!!

 

Yeeejjj 205 Sc !!! Bara 48 Sc Kvar Till Min Sak På Önsken Jah Ska Köpa ^^

Elr ni kanske vill köpa den ;)?

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 11:08

Iaf en hyfsad statistik igår! Okey 17 o.o men ändå!

Tappar ju skitmånga besökare i förrgår för att jah int blugga så :P

 


 Pözzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 14 januari 2012 11:02

Vad Tycks ;D ?  


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 januari 2012 15:27

Om ni kanske nt visste det så ÄLSKAR Jag Cody Simpson!

Han e söt,sjunger och dansar bra och hans stil ROCKAR!Löve Him!

Haha en kille i min klass (Min killkompis) trodde han sög och han bara gick runt och sa: CODY SIMPSON SUGER!

Nu gillar han CS lika mke som jaaah!

My favorite song with CS:

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards