moviekissie

Alla inlägg under januari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 15:47

Finns Säkert Mer Men Jah Tror Det Var Dom Flesta (;

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 15:31

Haha Typ Lärde Mig Nyss Hur Man Gör xD

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 15:06

Först Går Man Inn På Fanny 08's Blugg Och Ser Detta:

 

Azzå min omröstning jah har på bluggen!Och dessutom länkar hon min blogg ^^ Tack gölligaste Fani nol ota 8D

Sen ser man detta:

 

JAG VANN SOFFANS TÄVLING :O !!!

Och det innebär 2 Presenter och en länkning (!!!!!!) Azzå SHIIIT!

Tack för era länkningar o allt :) Det va helt klart bästa grejjen idah azzå!

TAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 14:39

Yeah!Det går bra nu kompis det går bra nue x''D

Fan det här går ju sjuuukligt bra azzå ;D 30 Besökare igår (!!!!!!)

Kanske nt mke för dajj men för majj e deth det azzå har ju nt haft bluggen i en vecka ens!

Tack för att ni besöker min blugg hörni tack ♥ !!! 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 14:32

Tack min fina prins Rebzy för att du gav mig en sak från önsken <333

   

Min fina prins brukar ge mig presenter ofta och så azzå han gav mig en hel nyårsoutfit förut !!!!!!!

Älskarejj Gobben ;**************** Min Finastee ♥


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 14:21

Kommit hem från skolan!Gick bra vi hade matte och sen kollade vi på filmer om matsmältningen o.o

Int kul....

Det var asbra lunch idahh (y) Pasta Carbonara :D MUMS!

Sitter och chattar meh Skrutt just nu vi har en diskussion om Kissie xD

Ska väl ta ngt att äta och så!

Här e några sneeela heztar som har gett mig auto igår ^^

           

Pözzzz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 10 januari 2012 07:23

Johopp nu äre skola igen!Började igår och va typ int direkt "PERFEKT" utan jah kanske var lite "BRA".Azzå det gick faktiskt ganska bra ! Trodde jah typ skulle döö elr nått xD men jah överlevde!

Idag är det väl Matte och massa annat ! Azzå mina favoritämnen är Matte & Engelska !


VILKET ÄR ERAT FAVVOÄMNE?




Pözzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 9 januari 2012 16:10

Nu ska jag äntligen se finalen av Msp Tävlingen!Är sjuukt taggad har sett hela serien så!

vet jah e lite efter meh att se den xD Men har nt hunnit köllat på filmer så!

Azzå för er som int vet är det Aaylas serie!har följt den och sett alla avsnitt (i)

 (y) 


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards