moviekissie

Alla inlägg under juli 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 juli 2012 10:18

    Alla mina Dagens Look finns att köpa i mina looks c:

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 juli 2012 10:09

Gomorron på er ^^

Själv vakna man 8.40 .__.

Jvla ljus LÅT MEJ VA X-OO

:8...

Men iaf JAG ÄR SUPERDUPER HAPPY just nu för bloggplatsen-appen finns nu får iPhone! :DDDD

Det innebär att det är mke lättare att blogga när jag är borta ngnstans!

+ att det blir mer uppdatering :))))

Ska se om den funkar typ nu hihi :D

Pöss ;*

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 juli 2012 13:47

Empa ville -.- xDD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 juli 2012 13:28

Är hemma hos snyggingen empa & vi ska göra en video på svaren till frågestunden c:

Så int den bästa updaten idag ;)

Ja vad vi gör?

Empa försöker lära sej lyricsen till Beauty and a beat -,-

BÄVERUNGEEE :DDDDD

Aja pössar ;* ♥

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juli 2012 16:37

Jag har int ens Facebook?!!!!

& bloggen har 2 gillningar o.e

 

Btw, glöm int att se min nya film haha :DD

Jag hetr kissiefjortis

 

Fast nu har typ 9 tittat xDD

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juli 2012 14:14

& den hetr Random Movie!

Det är INTE en kopia av Gaddens!

Jag har faktiskt frågat gadd oxå på kik om jag fick göra en & jag fick det!

Så börja int skriva massa hat att jag härmat henne ;).

Vill superduper gärna levla så ge dej gärna 5 stjärnor & skriv vad du tkte om den även fast du tkte den va sämst så skriv det för jag vill ha kritik både bra & dåligt :))))

 

TACK :*

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 juli 2012 12:15

Så fråga på massor nu :D

Klicka häääääääääääär för att komma till min lilla frågestund :)

Här är några förslag till frågor:

Favvo-mat?

Gillar du äpplen?

Gina elr H&M?

Coolaste kändisen?

Bästa Msp-Bloggen?

Finaste Designen du sett i hela ditt liv?

Roligaste minnet?

Vilka länder har du varit i?

Gillar du PLL?

Film elr Artbook?

Prenumererar du på ngn tidning?

Gillar du romantiska filmer?

Hur mke starcoins har du på Msp?

Weheartit elr Tumblr?

Vilken högpoängare gillar du mest & vilken hatar du?

Vilka är dina Bästavänner på Msp?

Smoothie elr Milkshake?


Aa det va lite förslag =DD

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards