moviekissie

Alla inlägg under juli 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 14:51

Jag tänker börja göra headers....

MEN...

Det kostar!

Jag har 3 olika paket!

     

Så om du vill ha en header får du kommentera här på bloggen, ditt namn & vilket paket du vill ha!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 14:41

Så jag gör ett inlägg! ^^
Först gick vi upp & sjöng för syrran & hon fick presenter & blommor & så :)
Sen åkte vi till båten & åkte båt!
Det va ganska mke vågor & syrran & jag ba (varje gång en våg kom) så skrek vi whohooo :DDDD
Sen åt vi på golfklubben osså :3
Nu är jag hemma och jag ser att det är ngt nytt diamntgrejjs på Msp -.-
haha hur tjänar man såna o.o??
Jag har 0 diamanter -,-.........
Haha ha det bra :D

Btw, glöm int länkbytet ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 10:39

Vad tycker ni om temat? p:  

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 10:00

Hejhej! arishia här :) Ska gästa här idag eftersom fjörtan mst vara social typ :p


Vet att ingen bryr sig men jag har världens träningvärk eftersom jag bada typ hela dan igår, ohohoh också för att jag borde få  nobelpris i omuskulös! Och idag ska jag simma ännu mer, hehehehhehehehehehheheheheheheh

Okej nu börjar jag skämmas lite över mig själv..

Om 2 dagar (på lördag) sticker jag till smålislandis i en vecka :DD mwhööfeöprvsokeowkdo det ska bli ruligt ju C:

Och om 6 dagar fyller jag treetåååååååååååån :)   Då börjar jag väga tre ton, som jag alltid sa när jag var liten -.-


Alltså åh jag har verkligen inget vettigt att säga eller skriva eller vad man nu gör..

Vad brukar man skriva om? o.e

Kan ju lixom inte skriva samma inlägg här som jag gör på min blogg .__.

Jaja  bäst att sluta innan era "små" huvven blir bombaderade av tråkiga saker.. 

HEJDÅ


 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 juli 2012 16:20

Hoppas det blir fler...

Jag har många fler läsare som har bloggar o.o

Aja :DDDD

Jag tänkte iaf visa mina fina lilla look (iiii)

Hahaha älskar den och mina...stavas det unibrowns? O.o Idk...8DDD

 

Hahahahahahahaahahha xDDDD

Okej så jlva roligt va det int xd

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 juli 2012 13:23

Rubriker kan förklara det mesta ;DDD

Jo nu är det såhär att jag tänkte göra ett länkbyte med ALLA mina läsare!

Så kommentera det här inlägget med ditt namn & din blogg c:

Om du int har en blogg så behöver du naturligtvis int kommentera xDD

Men det tror jag ni fattar ;))) <------ Dubbelhakor :DDDDDDDDD

Så kommentera din bloggadress nu!

Pössar ;*

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards