moviekissie

Alla inlägg under juli 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 18:08

Jaoo somsagt om ni kollar till vänster & skrollar ner lite ser ni denna!

 

Gjorde den lite snabbt ska typ byta ut den senare ;)

Så om ni vill ha en header får ni klicka där (y)

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 17:51

Om du vill ha en header så mst du kommentera!

Du mst kommentera:

Ditt namn på Msp,din blogg & vilket paket du vill ha!

Det finns 3 olika paket:

 

Om du mejlar mej att du vill ha en kmr jag int svara utan du MÅSTE kommentera det!

Btw, Jag Rekommenderar Paket 3 för det innehåller mest & jag gör headern finare ;)

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 17:08

Jag logga in & blev utloggad DDD:<

& det blev Sparris osså o.o

Men jag bytte lösen snabbt som fanken 8D Så jag klara mej (yy'

Men Sparris blev utloggad 3 ggr!Tror jag....

Nu blev jag det igen DDD:

Rädd!

Sen fick jag 2 varingar + att jag int fick chatta i 5 min -,-

& det fick int Sparris heller nyss!

Döda Msp Tack! o.-

Btw, har just nu 2 header beställningar & ska börja med en imon (((:

Det ska bli naaajs vettu cc;

Hihi tjänar lite (i)

Haha!

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 16:37

Bara för jag älskar serien får ni intro-låten 8DD

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 16:35

Azzå jag glömde skriva på paket 2 att det va 2 saker från ÖNSKEN!

Såhärär paketen!:

 

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 juli 2012 13:07

Har vart på playan men kom hem nyss för att det regna -.- Så nu bloggar jag lite xD Mormor & Låtsasmorfar är kvar tills imon tror jag ;) Så idag har mommo fått lite färg :DDD Jag hoppas jag fått det för jag vill vara brun! Vi ska äta mat snart,Bacon,svamp & pasta nomnom :))))) Men ska sticka iväg :)
Byeee
Bjuder på en bild jag redigerat ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 17:01

  Haha tkr det är så n00bigt att dom mst göra en sån där animering -.- 8D

Hehe!

Nu ska vi fira syrran xDD

Elr typ om ngra minutaas då gästerna kmr!

Alohejdå :D

 



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 juli 2012 15:51

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPAAAAAAAAAAAAA! 8DDDDDDD

9 FÖLJARE!

iNT ALLS DÅLIGT C8 :DDDDDD

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards