moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 3 februari 2012 13:18

Länkbyte Med Världens Bästa Fanny :*

Tryck HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR För Att Komma Till Hennes Blogg ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 3 februari 2012 12:22

Är Litee Hungrig Ska Väl Ta En Pannkaka Elr 2 (i)

Hejj Förresten xD

Det Jag Gör NUe Är Msp Där Jah Chattar Med Dimmiga Diman (diman123) ♥

En Sneeeeel Flicka!

Ska Fråga Henne nue Om Länkbyte...

SVARA :@ !!!!

Okejj Vi Pratar Om Ngt Annat Sålänge Hehe...

MELODIFESTIVALEN 8DD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det Börjar Imorron !

Tror jah ska se det är ju typ en tradition att se!

Men int att se och vah sjuk -.- ...

Sean Banan Ska Vara Meeed xDD

Men Ibland kan Dom Vara Riktigt Löjliga Och Dåliga Låtarna -.-

Men Undra Hur Sean Banans Låt Går Till ^^,

Okejj Diman Svarar Att Hon Int Vet Vad Länkbyte Är Så Jag Tänker Berätta Vad Det är!

Det är när man på sin blogg skriver en annans URL (hemsidelänk) på sin blogg!

Så här typ:

Besök en sneeel häst blogg genom att trycka häääääääär

Dåh kmr man in på dimans!

Och så skriver hon likadant på min blogg fast kke såhär:

Fjortans blogg äger -> www.moviekissie.bloggplatsen.se

För alla kke int kan hääääär-länks-grejjsimojsen xD

P.S Ni Får Gärna Fråga Hur Man Gör När Man Ska Göra En HÄÄR-Länk Som Jah Kallar Det :P

Men nu vet ni iaf vad länkbyte är ;)



Pözzzzzzzzzz För Faan :'D

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 2 februari 2012 16:54

Aldrig mer i mitt liv jag hyr en film D;

Min mamma hyrde filmen Wild Child Till Mig Igår :)

Den var azzzzbraaaa (y)

Tills man kmr där det är mest spännande -.-

Får då laggar tv och den kmr ingenstans haha ja men det gör ju inget D';

Fuck den jävla filmuthyraren !!!!

Kke int hans fel men man blir såh arg när man ser på sin blu ray att tiden är helt stilla!

Så nue missa jah kke 1 tim av filmen -.-

Aja sånt är livet...

BLIR SÅ JÄVLA ARG :@


Bläääääääääääääääääääääääääääääää


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 2 februari 2012 13:51

Drf har jag int bluggat ;)

Vi har ätit pannkakor :88

Asitgottit ;D

Men nue e min mamma och hon ute och går så jah e själv här (y)

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFOMFFFFFFFFFFFFFFFFF
FFFFFFFFF!!!!! :D

Farmorfrittochmammafritt xD

E dock fortfarande sjuk -.-

Men då är det skönt att blogga och ta det lugnt och läsa den superbraigaboken jah har :* !!!

Men hon har nt skärmklippsverktyget elr ngt så det blir ingee bilder :P

Men det kan ni väl leva mehh ;D ??!!!


Pözzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 februari 2012 16:23

Just sing along to my stereo...♥

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 februari 2012 16:00

Kolla Vilket Jävla Mongo-Bloggplatsen D;

Asså SERRI ;(

Här har man kämpat meh en video sen bara FUCK YOU KISSIE FUCK YOU SÄGER BLOGGPLATSEN!!!

BLÄÄÄÄ Skit på er era jävla ku... hehe....barnförbjudet ;D


Örfiiiiil 8DD 


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards