moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 februari 2012 15:51

Tack <3

Håller på att göra film på Msp.

Säger nada ;8

Men en liten sneakpeak kan ni få :8

 

GADDEN FLYGER O.O xDD

Ja ni kke ser att Gadden och micken MicMic ska va meh ;3

Okej jah suger på att nt säga ngt "-.- 8DD

Mst typ dra för ska fortsätta med filmen så den blir klar ;)

-


Pözzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 15 februari 2012 17:04

SUUUUUPER LEDSEN FÖR INGEN BLOGGNING!

Internet har dampat :@

Okej det dampar nue oxå bloggar hemma hos min bäzza ;D

Ska väl logga in på Msp <3

Hejjdårå (:

 

Dagens Moviestar: Siri Söt ;)

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 februari 2012 16:19

Ja,nu har jag gjort slut med min fina....Rebz.

Är nt lixom KÄR i han och jah vet nt vi är aldrig inne samtidigt lr ngt!

Dåh känns det meningslöst.

Men jah älskar ju han ändå men som en vän ;).

 

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 13 februari 2012 16:08

Sry För Ingen Bloggning Ibland Tar Läxor Över.. ;)

Sitter o pratar meh en kompis i tlf.

Lite bilder från idahh när jah och Gadden Nooba oss ;D :

     

xDD

Fyfan vad jah älskarejj Gadden <333

Jah vi haree kul och är normala hehe...

Ikv äre handbollsträning dårå (y'

Undrar vad vi ska göra...?

Aja vill bara länka en RIKTIGT bra blogg! Tryck hhhhäääär!


Pözzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 12 februari 2012 18:50

Längtar till Kontoret!

 

Den serien verkar skiiiitbra :D

Men Först Ska Jag Kolla På Ponnyaktuten (y'


Pözzzzzzzzzzzz



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 12 februari 2012 13:49

Har kommit hem från match mot Lindesberg ;)

Vi vann ;DD!

20-1 (yyyyy)

TILL ALLA TJEJER I LAGET SOM LÄSER MIN BLOGG NI ÄR GRYMMA <3

Mm....8D

Ska om 1 timme till ridningen :))

Hoppas jah får rida spectrum (i)

Aja INTRESSANT xD

Fick en fråga förresten:

 

Taack <3 Klart du får vara meeh [=

 

-


Pözzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 11 februari 2012 18:51

Tack Min Fanny För Den BÄSTA Headern ;)

TUSEN TACK!

Den kosta 3 autos men skit it ;DD

Har vart på handbollsmatch  (jag spela).

Första halvlek stog jag i mål :8 släppte bara in 3 mål (y'

Haha Och andra spela jah och gjorde inga mål >.<

Men men...

Har ju en match imorron :))))

Vi vann med 23-5 xDD

-

Ska kolla på Mello idarå ;)

TAGGAR :8 xD

Dom som skulle vara med var Ulrik Munther,Timoteij och Tomas Di Leva!

Azzå dom jah vet 8P

Kom Ihåg Att Kommentera Nue Om Ni Vill Ha Frågestund ;)


Pözzzzzzzzzzzzz



FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards