moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 februari 2012 17:39

Min mammas kompis 2 döttrar (mina kompisar oxå ;) brukar få kläder av mig.

Asså kläder jag vuxit ur ;DD

Jag brukar få presenter ibland av dom som tack och gissa vad jah fått :DDD

EN PRESENT OCH PRESENTEN VAR ETT PRESENTKORT PÅ JC :DD (Y)

Wow Mke Present o.o

Men iaf tack era goa cheyer ;))))))

Blev jätte :D

500 kr på JC (yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy)

TAAAACK <3

okeyy det kke int handlar om ni andra xDD Men iaf taaaack <3


Pözzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 februari 2012 13:23

Sitter i rummet och lyssnar på Spotify (y'

Det slog mig nyss att jah int hade Spotify på Laptopen!

Så nue ladda jag neer ;8

 

________________________________________________________________

Kom nyss hem från staan (i)

Mitt Fodral är i LÄÄÄÄÄDER ;DD

Schteeekigt :P

Jaha Mello Ikv :8

Tror Love Youngblood Kmr Vah Grymmast ;)

Var Väl Inge Mer Och Säga [;

Pözzzzzzzzzzzzzzzz


P.S Jah Ska Köpa En iPod Touch Snart :DDDDDDDDDDDDD

HAPPYFACE :))))))))))))))


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 18 februari 2012 09:48

Och köpa Mobilfodral (i'

Wish me luck...

Tänkte bara länka min bäzzas (IRL) hästblogg!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL DEN!

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 februari 2012 19:02

                   I dont wanna be that Cityboy...<3

  

-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 februari 2012 18:50

Yes,1000 Sc :8

Och Jah Har Shoppat Upp Dom.......xD

Sitter och kollar på Amigo!

Kke int världens bästa program men det är så jävla kontigt så man börjar skratta 8DD

Dom är så jävla speedade programledaren asså...;DD

Jaha kuuuuligt inlägg...

-

Pözzzzzzzzzzz

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 17 februari 2012 15:06

Först kmr man hem och solen skiner :D

Sen loggar man in och får autos och kmr upp i LvL 10!!!!!!!

Tack till alla jah älskar er ;************

 

Haha lekte lite på pixlr xDD

Sen får man 2 grejjer från önsken av ens Extragubbe och så får man tidningen Julia!

Och ikv ska jah äta kebabdrömmenchips och äta en av mina favvorätter :))

 

Nu ska jah se hur det gått för min bäzza hon är i Vetlanda och hopptävlar (ridning 8DD)


Pözzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 16 februari 2012 16:18

Ja kolla den tack C:

Har 1.500 Fame kvar Till LvL 10 Såh Jah Gjorde En Liten Film För Att Kunna Levla Lättare!

Varsågod starta filmen ;33

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards