moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 februari 2012 19:49

KOLLA :3 !!!

 

Kolla Linkez Och Fannys ;33

En Av Mina Bästa Vänner & En Av Mina Vänner <3

Grattis Tjejer :**

Fett Nicee =]

Blir Glaa Nue :3

Pözzzz


P.S Kolla Denna bild Här Nedan ó.o

Våran klass är inne i en Misstolks-soon just nue så här kmr en jah såg när jah skulle logga in :P

Nehe går nt och ladda upp den P.G.A AV INTÄRNET 8DD X-OO

Men det var en litee misstolkisbild.

Gör nt ngt om ni kommenterar att jah kan göra No-Life Inlägg :DD


PöZzZzZz.... xD



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 februari 2012 19:08

Har nyss kollat klart på Top Model Sverige som jah spelade in igår ;)

Tkr det är skitbra (Topmodel) både Svenska och Amerikanska.

Men vilka hejjar ni på?

Jag hejar på Jamilla:

 

Och Jenny:

 

Och lite på Sibel:

 

Vem hejjar ni på?


Pözzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 8 februari 2012 14:15

Kke!

Vi fick sluta en timme tidigare och jah fick 110 På SH :)))

Har kommit hem suttit vid datan och druckit Loka :8

Idahh ska jah starta min och Soffans Msp-Blogg ;)

Vi ska ha en tsm ;D

Kuuuuuligt Vahh :D [;

Hare inge och skriva om...

Håller på att kolla forum på Msp just nue :)

Gillar att kolla om det är bra forum [;

Men ni får haaré gött ^^)


Pözzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 7 februari 2012 14:34

Och tack för att ni kommenterar så bra ;)

Blir jätteglad när ni skriver kommentarer [:

FORTSÄTT SÅ ;D !!!

Kommit hem från skolan dårå ätit Mke mellis vet ni vf?

För vår shiiitäckliga mat.

Dillkött fick vi ,köttet och såsen såg ut som spya och det smaka fisklever :@

ASÄCKLIGT!

En tjej i fyran hade hittat en blodådra i sin köttbit D:

Aja nt nog med det fick skiiitlite på snurra hjulet "-.-

Jaa, 30 Sc ;@


Pözzzzzzzz

  

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 6 februari 2012 17:13

Fattar Nt Detta Mejl xD

 

Får jag intervjua tidningen o.o  xD?

Fattar nt xD

Tror bara att hon typ lura mig för att vi ska bli vänner "-.-

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 6 februari 2012 14:29

Har kommit hem från skolan,druckit oboy (jonte, jag ♥ oboy) och kollat på bloggar ;)

Bytte nyss outfit! Tror att jah köpt tröjan och kepsen från Foxiee (;

Men kmr nt ihåg...

BILD PÅ MEJ JUST NUE!

 

-♥-


FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards