moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 5 februari 2012 12:49

Har haft skitkul.

Vi har noobat oss lite typ xD

Och vart normala...

Vi spelade ;))

Bilder:

         

Älskar Dig Fanny

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 5 februari 2012 09:09

Sitter och kollar på ett konstigt program som hetr Supah Ninhjas xDD

Ngn jävla konstig serie :P

Men iaf vakna typ halv nio

Jag är INTE en person som brukar sova länge på morgonen ;)

Gjorde det för typ 2-3 år sen.

Men nue sover jah typ bara till halv nio.

Nog om det ;D

Min katt vill hoppa upp till mig men jah har datan ivägen så hon är litee småsur :D

Om du kommit tidigare hade det gått xD

KUUUUUUUUL INLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGG !

Ska ringa bääääzzan dårå (Elsa hetr hon).

Gör det om en halvtimme.

Haha vad dålig jah e.

Hade blogglust så jah greppa laptopen och började skriva hehe...

Men haaré som´Jonte brukar säga ;D


Pözzzzzz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 februari 2012 15:20

Wihoo, då har man fått sin första laptop dårå hihi :))))))))))

Supaahappy ;D

Få se om jag gör en liiiiiiiten video ikväll som jah ska försöka lägga upp på bluggen !

Bara för att jah e så glaaaaaaaaaaaaad :''D


Pözzz

P.S Bilden Nedanför Va Den Första Bilden På Denna Data hihi <333

 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 februari 2012 14:53

 

Tack A Agnes ;)


 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 februari 2012 14:13

Har Hyrt Filmen Jag Saknar Dig :)) !!!

Har Velat Sett Den I Typ 2 Månader :D

Tänkte Se Den Ikv...Tänkte -.-

Melodifestivalen Förstörde Det x(

Får Väl Se Imörgön Med Mamma Som Oxå Velat Se Den ;D


Pözzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 4 februari 2012 10:52

Grattis Bloggen :)

Idag fyller bloggen en månad :*

Yeeeeeeeeejjj xDD

Men jah vet nt vad jah ska göra för speciellt på bluggen nu när den fyller en månad :s

Asså då menar jah ngt speciellt idag ;)

Kommentera om ni tkr jah ska göra ngt speciellt på bluggen idag ;)

Förresten gissa vem som ska få pappas gamla laptop (i)

Min Brooooooooor :D

Närå Jaaaaaaag ;D

Men den är nt gammal så :P

Den har Windows 7 och Moviemaker (tror jah...) så nt så gammal kke 1-2 år ;P

Kbry xD

Ska åka iväg snart med pappa,vi ska köpa semlor och godis :8

MÖÖÖÖÖÖÖÖMS (iiiii)

I våran familj äter vi semlor från Januari till Mars varje år (varje tisdag) men pappa jobba så han kunde nt köpa + att mamma orkar nt köpa hehe :P.

Okejj vi ska åka om kke 10 min men oftast blir det 20 minuter hehe... -.-


Pözzzzzzzz



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 3 februari 2012 16:56

   

FYFAN VAD DU ÄR SÖT ♥

Har Definitivft En Ny Kärlek!

Den Här Hunden hetr Boo Och Han Är Faktiskt Känd!

Sist Jah Kollade Hade Han Över 15.000 Followers På twitter :O

Du Boo Vill Du gifta dejj med mig :* ?

xDDD

Min katt sitter i mitt knä haha!

*min katt tänker* Tack din bitch :@ Du har visst nt mejj som favvo nue D;

xDD


Pözzzzzzzzzzz



Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 3 februari 2012 13:21

Fina Fanny Och Jag ♥

Vi är Typ Twins för Vi Är I Samma LvL,Vi Har Vissa Kläder Och Anims lika + Att Vi Började På Msp Samma År Och Fanny Började Bara En Månad före Mejj ;)


Älskar Dig Tjejen ♥


Pözzzzzzzzzzzzz

 

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards