moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 25 februari 2012 11:21

Har varit på match!

Det var en....jävligt dålig match >.<

Vårat lag kunde vart 10000000000000 ggr bättre!

Men vi gav upp och kämpa int ;'P

Men aja sånt är livet ;DD

IMORRON ÄR DET SÄLEN-TIME (I)

Så alla som har mitt tlf-nr var beredd att jah kmr messa som faan för att ha ngt att göra xDD

Just nue chattar jag med en som frågar vf jah är ihop med en i lvl 1 -.-"

HAR SAGT DET HUDRASJUTTIOELVA GGR VI ÄR IHOP IRL OCH VI GILLAR VARANDRA XO

OMG! Azzå xDD -.-

Men iaf har typ 20 tidinställda inlägg att göra nue xD -.-

Men aja får väl börja nue!

.......

Gör det sen ist ;DD

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 februari 2012 18:34

Sitter hemma hos bästavän och ska sova där till imorron (: Imorron äre handbollsmatch Tagga tagga 8DBloggar från bästavännens data! Pözzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 februari 2012 14:47

Att Om Du Ger Från Önsken Får Du Auto Och En Jätte Fiin Länkning ;D

-

Tack Så Jävla Mke Gadden För Saken Från Önsken!

 

KLICKA HÄR OCH DU KMR TILL HENNES SKITBRAIGA BLOGG! 

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 24 februari 2012 14:24

FYFAN VAD GÖTT ^^)

Har kommit hem från skolan och sitter just nue och bloggar och chattar med Gadden!

Fick en fröööga förresten ;)

Jag reddar alla mina bilder på pixlr ;)

BTW Jag ska ta med datan till Sälen (y'

Så det kke blir lite bloggning ;8

-

Pözzzzzzzzzzzzzz 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 februari 2012 17:26

Kmr åka till Sälen på Sportlovet!

Så dåh blir det tidinställda ;)

Kmr väl börja snart med dom!

Aja mst gå byeee ;***


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 23 februari 2012 17:05

Sitter framför datan och gör....inget!

Zebbih stack och åt och jah vet nt vem jah ska chatta med >.<

Om ni undrar vem Zebbih är e det Zebbe i klassen!

Vi är ihop på Msp :8!

Och....IRL

Drf gjorde jah slut lolly )':

Men iaf nytt tema (i'

 

Veeeery Nicee men har ju nt råd med ngt "-.-

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 22 februari 2012 15:26

Är hemma hos bäzzan nue dåh ((:

Sry för ingen bloggning igår han int ;P

Nue ska väl vi gå in på Msp elr göra ngt xD

Bloggar mer när jah kmr hem [;

Pözzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 21 februari 2012 14:15

Sitter i sängen och kollar runt på Msp (:

Ikv så ska mamma ha smyckesparty :D

Då kmr Carro hit :)

Så jag nt bara för umgås med mammas kompisar xDD

Det bästa är nog att det finns mke goda saker att äta xDD

Närå!

Ska väl böna och be lite för mamma om ett smycke ;88

Det är min mammas kompis smycken som hon ska visa!

Hon är sjukt duktig på att göra smycken asså (y'

Ja nu chattar jag lite med Losse Lossebolle!

Gaddens löver 8D ^^,

Elr försöker han svarar nt -.-" :P

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards