moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 februari 2012 14:56

Hur många ggr mst jag säga att jag har en POJKVÄN :@

Fattar ni nt elr D;

 

Ge Er NU XO!!!!!!!!!

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 februari 2012 14:17

Tänkte Hissa Ganska Mke :3

 

Sån JÄVLA Bra Boook ♥

Älskar Den <33

Den e ganska ny släpptes 2011

Den är med i serien Bollkänsla!

Önskar att jah upptäckt den serien för längesen för den e så jävla bra (Y)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vänner ♥

Ngt av det viktigaste!

(Menar nt serien XD)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

H&M

Har skitsnygga kläder som är billiga och bra!

Typ alla mina kläder är därifrån ;D

Ett extra + för att jah bor i samma stad som H&M grundades!

H&M finns lixom i USA!

Ganska coolt :]

 

--------------------------------------------------------------------------------------

MJÖÖÖÖLK 8D

Ngt av det godaste som finns :d

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bra bloggar ♥

Tryck här för att komma till en braig blugg ;)


Pözzzzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 1 februari 2012 12:29

Japp har blivit sjuk,IGEN!

Fattar nt förut blev jag aldrig sjuk typ nu har jag blivit sjuk varje månad!

I november hade jag feber,haslont och hosta som en gris!Fick ta Molipect då (hostmedicin)!

Sen dagen före nyårsafton ja dåh kräks man,har halsfluss och hööööög feber!

Och nue är det dags igen -.-

Är skitavis på min syrra hon har bara varit sjuk 1 gång på 3 år ;O!!!

Fast hon har ju haft litee förskylning och så men ändå !!!!

Okeyy kul inlägg om sjukdomar xD

Men veet nt vad jah ska skriva!

Idag skulle jah egentligen sova hos min sneeela BFF och shoppa imorgon för imorron har vi studiedag (y)

Men tack vare den f*cking jävla sjukdom jah fått blir'e nt så :@

BLÄÄÄ VAD MITT LIV SUGER JUST NUE :P

Men det är litee skönt att vara sjuk för dåh kan man gå runt i pyjamas hela dan :D

Okejj får väl säga byee nu då!


Pözzzzzzz


Jävlar vad långt inlägg o.o ...

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards