moviekissie

Alla inlägg under februari 2012

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 februari 2012 18:16

Klara har gett mig många autos utan att jag läggt ut henne på bloggen ;(

Är jätteledsen men jag håller inte reda på vilka som ger o.s.v

Men här kmr en bild på denna söötisen <3

 

Bomba henna med autos ^^)

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 20 februari 2012 14:13

Och Jag Är Jävligt Lyckyy...

Lolly......My Lover <3

Vi Blev Nyss Ihop Drf Är Jah Int Med I "Flickvänsrutan"

Kissie<3Lolly :*

-

Pözzzzzzzzzzzzz 


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 19:37

                          Önskar Jag Bara Hade Råd Med Allt...

Det Kostar Nog Över 1.000 Allt Det Där xD

-

Puzzzzzzzzzzzz   

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 18:11

Har fått mina saker från H&M jah beställde :))

Köpte detta:

   

Och en byxdress men jag hittade nt den på hemsidan :(

La Nt Upp Bikinitrosorna Det kändes Onödigt När Jah Har En Bild På Överdelen ;D

Laaaatis ;P

ALLT ÄR FRÅN H&M

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 15:09

Tuuuuuuuuuuuuuusen Tack ;3

Blir Skitglad När Ni skriver Sånt Om Min Blogg (:

 
Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 14:47

Har kommit hem från handbollsmatchen dårå ;)

Vi förlora...-.-

Men aja det var bra kämpat ändå.

Gjorde illa mig ;(

Men aja gick ju bra ändå :D

När vi åkte hem åt vi på...*trummvirvel xD* .....

BÖÖÖÖÖRGER (Y) (I)

JAG ÅT WÅPPER CHIS ÄND BEJKON ;D

MÖÖÖÖMS (y'

Okej nog om det....

Jo tänkte prata om en allvarlig sak..

Närå men tänkte bara säga vissa tkr jah är lite crazy!

Vrf? undrar ni säkert!

Jo,för jah följer 25 Mspbloggar [=

Okej kke bara jah som följer så många men iaf ;)

Här kmr alla!

www.jooonte.bloggplatsen.se

www.fannysunnystar.bloggplatsen.se

www.mspfrida.bloggplatsen.se

www.linkiz.bloggplatsen.se

www.soffiiapoffiia.bloggplatsen.se

www.gadden.blogg.se

www.mspfreaks.bloggplatsen.se

www.mspadnaa.blogg.se

www.shewolfpamsp.blogg.se

www.vendizen.blogg.se

www.mspavia.blogg.se

www.mspstargiiirls.blogg.se

www.babeslife.blogg.se

www.saffih.bloggplatsen.se

www.eliwns.blogg.se

www.fjonkie.blogg.se

www.mspellen.bloggplatsen.se

www.mspmazzihs.blogg.se

www.mspneaa.blogg.se

www.novindra.blogg.se

www.maddeen.blogg.se

www.mspskrutten.bloggplatsen.se

www.skrillaan.blogg.se

www.entuffing.blogg.se

www.vendizmsp.bloggplatsen.se

Är Det Galet ;o?

Japp det var alla MSP bloggar.

Orkar nt skriva IRL-bloggarna xD

-

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 10:01

Japp Rubriken Talar ;D

Hejja Hejja Hejja På mejja Mejja Mejja xDD

Mejja = Mig {:

-

Bara Det jah Skulle Säga xDD

Pözzzzzzzzzzzz

Av Fjöörtan Fjöört :DDDD - 19 februari 2012 09:12

Tack för den FINA statistiken igår :D

34 BESÖKARE ^.^

Kärlek Till Er <3

Just nue kollar jah på Alpint på tv (n)(y)

Gillar det sådär det är helt okiii ;*

Vill oxå säga grattis till min lilla fani nål ota xDD ;*

Hon kom på 86 med flest besökare (y'

96 ST :o!!!!!!!!!!!

Lucky U ;)

Nu loggar jah in på Msp så vi ses där Nuee ;)

-

Ciaooooooooooo

FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN

bloglovin

Presentation


Hej Hopp :D ! Du har just klickat dej in på en galen & rolig Msp-blogg som drivs av en 12-årig kärring i sina bästa år 8D Här skriver lille jag om Msp ( ofc ) och mitt IrL-Liv & massa annat! Om du gillar Msp & att leva livet så har du kommit till helt rät

Fråga mig

77 besvarade frågor

Vill du ha en header?

 

Chatta med mej på kik!

Omröstning

Hur är min blogg?
 Supermegaskitjättebra är ditt största fan!
 Den är skitbra!
 Den är bra!
 Den är okej!
 Den är dålig!
 Den är skitdålig!
 Den är supermegaskitjättedålig!
 Vf bloggar du ens? Radera bloggen!

Chatta!

Följ mej på bloglovin!

Follow on Bloglovin

Tidigare år

Arkiv

-


Ovido - Quiz & Flashcards